hæmorider
Fra : ingste

Dato : 04-12-03 15:30

Jeg har i længere tid lidt af hæmorider og er blevet undersøgt af lægen. Jeg
skal smøre mig bagi 2 gange dagligt. Er der nogen som kender til noget
alternativt man kan gøre.

mvh

ingste@mail.dk

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 00:57

"ingste" <ingste@mail.dk> wrote in

> Jeg har i længere tid lidt af hæmorider og er blevet undersøgt af
> lægen. Jeg skal smøre mig bagi 2 gange dagligt. Er der nogen som
> kender til noget alternativt man kan gøre.

Er du gravid?

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : Lyrik

Dato : 10-01-04 22:50

"ingste" <ingste@mail.dk> wrote in message
> Jeg har i længere tid lidt af hæmorider og er blevet undersøgt af lægen.
Jeg
> skal smøre mig bagi 2 gange dagligt. Er der nogen som kender til noget
> alternativt man kan gøre.
Knibeøvelser centreret omkring rectum. Styrker musklen og minimerer den
åreknudedannelse som kaldes hæmorider.
Renlighed udført som vandlavement ved enhver udtømmelse.

Hilsen
Jens