Tegner du stadig med tush?
Fra : Otto

Dato : 02-12-03 11:24

Jeg har fra gammel tid et mindre lager af tegnefilm liggende i tykkelse
2/1000 tomme.
De ligger i format A1 overstørrelse, men kan selvfølgelig skæres ned i
hvilket som helst mindre format.
Jeg nænner ikke at smide disse tegnefilm ud, hvis der stadig er nogen, som
kan bruge dem.

Lassen & Stiedl - Offset & Print ApS
Rådmandsgade 6
2200 København N

Tlf. 70 26 02 22

Fra : Peter Thomsen

Dato : 02-12-03 12:38

"Otto" <otto@stiedl.dk> wrote in message
> [...]
> hvilket som helst mindre format.
> Jeg nænner ikke at smide disse tegnefilm ud, hvis der stadig er nogen, som

Den forstod jeg simpelthen ikke.

Hvor kommer tushen ind i billedet ?
Tegnefilm 2/1000 ???

Jeg undrer bare ...
--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 02-12-03 12:48

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> writes:

> "Otto" <otto@stiedl.dk> wrote in message
>
> Den forstod jeg simpelthen ikke.
>
> Hvor kommer tushen ind i billedet ?
> Tegnefilm 2/1000 ???

Jeg gætter at 2/1000" (dvs. ca. 1/20 mm) er tykkelsen af
papiret/folien, på hvilken tegningerne til tegnefilmen er tegnet --
med tush.

   Torben

Fra : Brian Lund

Dato : 11-12-03 19:09

> Jeg gætter at 2/1000" (dvs. ca. 1/20 mm) er tykkelsen af
> papiret/folien, på hvilken tegningerne til tegnefilmen er tegnet --
> med tush.

Det kunne også være at han med "tegnefilm" mener film/folie til at tegne
på? - Altså alm. gennemsigtigt "overhead folie"?

Brian