Normalt rådighedsbeløb 14-30 år
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 20-11-03 21:28

Halløj!

Min kæreste er i gang med et projekt, hvori hun skal bruge et ca. tal for
hvor stort et rådighedsbeløb en gennemsnits pige/kvinde har om måneden?
Jeg går ud fra det er højest for hjemmeboende, men hvad er det ca for en 14
årig? en 22 årig? en 30 årig? Bare sådan nogenlunde

På forhånd tak!

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Hans²°³°

Dato : 23-11-03 12:04

"Thomas Rokamp" <no_spam@crax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg går ud fra det er højest for hjemmeboende, men hvad er det ca for en 14
> årig? en 22 årig? en 30 årig? Bare sådan nogenlunde

Det kan der gives mange svar på, beløbet vil være højere for "Whisky-bælt" boende end
"isoleret boende" langt ude på landet