Inventor og Pro/engineer
Fra : AND

Dato : 20-11-03 15:14

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig noget om forskellene mellem Inventor og
Pro/engineer?
Jeg har selv arbejdet en hel del med Inventor, men hvordan er Pro/engineer i
forhold - er det samme grundprincipper?

AND

Fra : GK

Dato : 20-11-03 23:16

det er ikke let at sammenligne pro og inventor .. men noget i retning af
at sammenligne windows og linux kunne være et bud på det ..
hvis man tager solidworks / solidedge/ inventor så ligner de meget
hindanden i grundprincipper ...men lad os nu høre fra jer andre med
fordele og ulæmper