Zoneterapi til krypdyr
Fra : Kabul Airport

Dato : 17-11-03 22:15

Er der nogen som ved om zoneterapi også hjælper på krypdyr? Jeg har en
phyton slange som næsten ikke spiser.

Fra : arc@na

Dato : 17-11-03 22:27

kabulairport@mailme.dk (Kabul Airport) wrote in

> Er der nogen som ved om zoneterapi også hjælper på krypdyr? Jeg har en
> phyton slange som næsten ikke spiser.

Jada, bare tryk den lidt under fødderne. ;-P

arc@na
Lær at citere: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Kabul Airport

Dato : 18-11-03 08:32

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message news:<3fb93d0f$0$30088$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> kabulairport@mailme.dk (Kabul Airport) wrote in

> Jada, bare tryk den lidt under fødderne. ;-P

Jo, man kan godt give en phyton slange fodzoneterapi. Faktisk har den
ganske små rudimentære fødder. Tidligere har jeg haft min anakonda med
til healer - det hjalp.

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 19-11-03 00:18

Jeg havde min anakonda med til sex-terapeuten.... det hjalp osse..!...

Fra : Kabul Airport

Dato : 19-11-03 09:18

"Søren Rasmussen" <spam@remorbiter.dk> wrote in message news:<3fbaa8c3$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Jeg havde min anakonda med til sex-terapeuten.... det hjalp osse..!...

Nu er der jo nogen som mener at krypdyr er primitive dyr, og på en
måde er dumme i hovedet, det er jeg selvfølgelig helt uenig i. Hvad
fejlede din anakonda? Hang den med hovedet?

Healeren sagde det var noget med energier. Min datter spurgte forleden
hvorfor den hang sådan med hovedet. Jeg vidste ikke rigtigt hvad hun
mente og svarede at det var på grund af jordens tiltrækningskraft. Hun
sprugte videre: "Hvad så forleden i badeværelset, sammen med mor? der
var der da ikke nogen problemer." I mangel af et bedre svar, svarede
jeg: "Det er fordi mor har jord i hovedet."