Astma behandlig
Fra : Anne Mat

Dato : 17-11-03 13:20

Efter mange års forbrug af 5 forskellige slags Astma medicin,er min
Søster nu medicin fri.Hendes lungekapacitet var nede på 35%..Hun
opsøgte en Akupunktør (Lægeuddannet.Efter 3 behandlinger var hendes
lungekapacitet, nu på 80%.Hun stoppede med al`medicin,hun har ikke
haft anfald siden.

Fra : Børge

Dato : 17-11-03 22:02

"Anne Mat" <annem_368@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opsøgte en Akupunktør (Lægeuddannet.Efter 3 behandlinger var hendes
> lungekapacitet, nu på 80%.Hun stoppede med al`medicin,hun har ikke

Det er godtnok flot. Jeg har tidligere hørt om Akupunktur behandling af
Astma, men ikke troet at det kunne blive så godt. Tillykke til din søster.

med venlig hilsen

Fra : Anne Mat

Dato : 17-11-03 22:15

Tak.Hvis jeg skal være ærlig,troede jeg nu heller ikke selv på,at
det skulle blive så godt.Hun har godt nok fået en spay på
lungeklinikken,hvor hun tager 2 sug inden hun går i seng.Det vil
hun også prøve at stoppe med,men skal vente til hun har fået et
par behandlinger til.Det hele lyder utrolig,men er sandt.

Mvh
Anne

Fra : ucpalx

Dato : 20-12-03 18:39

On 17 Nov 2003 12:20:00 GMT, Anne Mat <annem_368@hotmail.com> wrote:

> [...]
>opsøgte en Akupunktør (Lægeuddannet.Efter 3 behandlinger var hendes
>lungekapacitet, nu på 80%.Hun stoppede med al`medicin,hun har ikke

Jeg anbefaler urologi, som har helbredt min astma i løbet af et halvt
år. Det er den billigste "medicin", der findes, og der er sikkert
mange, der ikke vil kunne få sig selv til at "tage" den, men man bør
indse, at man har mange fordomme om dette vidundermiddel.

Læs om det og se, hvad du siger til det.

http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine.htm

Fra : arc@na

Dato : 21-12-03 00:26

ucpalx <alexanderk@tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg anbefaler urologi, som har helbredt min astma i løbet af et halvt

Urologi er til din orientering et lægefagligt speciale i urinvejenes
sygdomme.

arc@na

Fra : AM

Dato : 26-12-03 16:26

Det var mig der skrev det indlæg om min søster.Jeg har bare fået ny e-mail
adresse.Jeg kender ikke til urologi.Stadigvæk er min søster medicin fri,
efter mange års forbrug af astma medicin.Nu tror jeg ikke min søster havde
kunnet vente i 6 måneder på,at det skulle virke.Jeg kan kun sige at
akupunktur hjalp hende.Ingen anfald siden---ingen medicin.
Mvh
AM