Inventor tegningshoved
Fra : Mouritzen

Dato : 14-11-03 17:19

Hej NG.

Jeg har lavet nogle tegningshoveder til inventor.

Problemet er at jeg vil have det til ligge f.eks10 mm fra kant hele vejen
rundt. Det kan jeg også ved precise indput og two point rectangle.

Derefter gemmer jeg og det ligger stadig rigtig men hvis jeg laver en print
preview er det rykket op så at bund afstanden er ca. 17 mm istedet og derved
er der jo ingen kant øverst.

Er der nogen der ved hvad der går galt samt hvordan dette justeres så at man
selv kan styre hvor det ligges.??? Uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få
rammen tætter på bundkanten af parpiret ved print preview en de ca. 17 mm.

Jesper Mouritzen.