|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | TDC problemer Fra : Preben og Anette
 | 
 Dato :  03-11-03 23:06
 | 
 |  | Hej
 
 Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
 Dette er gjort i september måned.
 De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
 Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med at
 de ikke kan se det er kommet tilbage.
 Hvordan forholder man sig så nu????
 Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer
 
 
 --
 Venlig hilsen
 
 Preben Christensen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Kasper Christensen (03-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kasper Christensen
 | 
 Dato :  03-11-03 23:11
 | 
 |  | > Hej
 >
 > Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
 > Dette er gjort i september måned.
 > De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
 > Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
 at
 > de ikke kan se det er kommet tilbage.
 > Hvordan forholder man sig så nu????
 > Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer
 
 Du har jo din postkvittering
 
 Mvh
 
 Kasper
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Hansen (03-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  03-11-03 23:15
 | 
 |  | "Preben og Anette" <preben@pc.dk> wrote in message
 news:3fa6d154$0$95058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej
 >
 > Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
 > Dette er gjort i september måned.
 > De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
 > Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
 at
 > de ikke kan se det er kommet tilbage.
 > Hvordan forholder man sig så nu????
 
 Det er vist meget normalt at de sender regning ud på udstyret, Selvom det
 måske er modtaget.. Men du har vel gemt kviteringen for at pakken er sendt.
 Så du kan tjekke det på post DK´s track and trace.. Det er vel også derfor
 TDC anbefaler at gemme denne kvitering...
 
 jeg har også sendt udstyret til TDC... omrking en måned efter fik jeg brev
 at det var modtaget... Men samtidigt var udstyret sat på
 telefonregningen.... så ringede jeg til kundeservice... og jeg skulle bare
 annullere regningen på betallingenservice, og så ville der automatisk komme
 en ny regning.
 
 > Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ronni (03-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ronni
 | 
 Dato :  03-11-03 23:31
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 Jeg har selv oplevet nøjagtig det samme TDC beukrati, og måtte igennem
 parolen med at betale og ringe tre uger i træk og rykke før jeg fik pengene
 igen.
 Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en kreditnota
 på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt at betale beløbet.
 Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev trukket via PBS, da jeg ikke
 turde annulere betalingen, for så kender man dem godt nok til at de prompte
 sender en rykker med gebyr!
 Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen    /Ronni
            
             |  |  | 
  Claus O (04-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus O
 | 
 Dato :  04-11-03 10:15
 | 
 |  | 
 "Ronni" <no@mail.xxx> wrote
 > Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en kreditnota
 > på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt at betale beløbet.
 > Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev trukket via PBS, da jeg ikke
 > turde annulere betalingen, for så kender man dem godt nok til at de prompte
 > sender en rykker med gebyr!
 >
 > Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen    Samme her.
 Det er deres såkaldte "lager" der ikke er helt oppe på mærkerne
 (pænt sagt), da de hverken reagerer overfor deres eget bogholderi
 eller noget. En sag mange jo også har fået at føle ifm. udstyr til tele2 kunder.
            
             |  |  | 
  Morten Bjergstrøm (07-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm
 | 
 Dato :  07-11-03 17:58
 | 
 |  | 
 
            "Ronni" <no@mail.xxx> skrev:
 > Jeg har selv oplevet nøjagtig det samme TDC beukrati, og måtte
 > igennem parolen med at betale og ringe tre uger i træk og rykke
 > før jeg fik pengene igen.
 Jeg forstår ikke, hvorfor du på den måde ville lege bank for TDC endda 
 bank uden at få renter for det?
 > Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en
 > kreditnota på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt
 > at betale beløbet. Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev
 > trukket via PBS, da jeg ikke turde annulere betalingen, for så
 > kender man dem godt nok til at de prompte sender en rykker med
 > gebyr! 
 Som man nok så nydeligt ignorerer. TDC har intet krav mod kunden så der 
 kan naturligvis ikke opkræves rykkergebyrer eller kræves andre udgifter 
 dækket og TDC ved endda på forhånd, at kravet ikke eksisterer.
 Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at finde ud af hvad 
 Forbrugerombudsmanden holdning var til TDCs fremfærd ved opsigelse.
 > Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen    Så mangler du bare renterne og overtræksgebyret    -- 
 Morten                           http://miljokemi.dk |  |  | 
  Kurt Daniel Conradse~ (05-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  05-11-03 09:41
 | 
 |  | 
 "Preben og Anette" <preben@pc.dk> skrev i en meddelelse
 news:3fa6d154$0$95058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej
 >
 > Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
 > Dette er gjort i september måned.
 > De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
 > Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
 at
 > de ikke kan se det er kommet tilbage.
 > Hvordan forholder man sig så nu????
 > Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer
 >
 >
 > --
 > Venlig hilsen
 >
 > Preben Christensen
 >
 
 Tja sådan er det hos TDC! Jeg har prøvet adskillige gange, at få en regning
 for tilbage sendt udstyr.
 
 Men nu denne gang her, hvor jeg er skiftede til Tele2 Adsl, ja så har jeg
 pludselig et andet problem! Nu er det regningen/opgørelsen det er galt med?
 De sender mig en regning som skal dække Adsl frem til 1 kvartal 2004 selvom
 jeg skiftede til Tele2 16/9 2003. Jeg sætter mig i kontakt med regnings
 service og de kan se at der ligger en opgørelse færdig, men hvorfor den ikke
 er sendt ved den søde dame ikke? Men den vil hun sørge for bliver sendt. Men
 AK! Det er nu flere dage siden og jeg har endnu ikke modtaget nogen
 opgørelse? Men tro mig at selvom jeg har haft flere kontakter i de forløbne
 uger om emnet, ja så undre det mig ikke at jeg sikkert vil modtage en rykker
 for regningen ikke er blevet betalt, med tilhørerne gebyr for, for sent
 indbetaling.
 
 
 
 Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!
 
 
 
 Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt i
 overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har modtaget i
 forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
 stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst om
 her i NG)
 
 
 
 MVH. Kurt Daniel Conradsen.
 
 
 
 Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!
 
 
 
 
 |  |  | 
  Claus O (05-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus O
 | 
 Dato :  05-11-03 12:22
 | 
 |  | "Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote
 
 .. Jeg sætter mig i kontakt med regnings
 > service og de kan se at der ligger en opgørelse færdig, men hvorfor den ikke
 > er sendt ved den søde dame ikke? Men den vil hun sørge for bliver sendt. Men
 > AK! Det er nu flere dage siden og jeg har endnu ikke modtaget nogen
 > opgørelse? Men tro mig at selvom jeg har haft flere kontakter i de forløbne
 
 Sådan er det bare.
 Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
 og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
 så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Michael Jensen (05-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Jensen
 | 
 Dato :  05-11-03 23:20
 | 
 |  | "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:boamfq$isb$1@sunsite.dk...
 > Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
 > og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
 > så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.
 >
 
 Når der udsendes regninger, ordrebekærftigelser osv. bliver de udskrevet om
 natten og afsendt til Post Danmark. Da der sendes som b-post har Post
 Danmark 2 hverdage til at omdele brevet - dvs. der kan gå fra 2-3 dage.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Kurt Daniel Conradse~ (06-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  06-11-03 10:01
 | 
 |  | 
 "Michael Jensen" <mij@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:3fa977a5$0$29356$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 > "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:boamfq$isb$1@sunsite.dk...
 > > Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
 > > og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
 > > så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.
 > >
 >
 > Når der udsendes regninger, ordrebekærftigelser osv. bliver de udskrevet
 om
 > natten og afsendt til Post Danmark. Da der sendes som b-post har Post
 > Danmark 2 hverdage til at omdele brevet - dvs. der kan gå fra 2-3 dage.
 >
 >
 Dag 7. efter kontakt til TDC regnings service. Stadig ingen
 fakturer/opgørelse fra TDC suk suk!! Kan det tænkes jeg måske skal have
 penge tilbage?(har før lånt dem penge i op til 3 mdr.uden at få renter)  Det
 måske derfor der ingen ting kommer? Eller er fordi de har travlt? De er jo
 det teleselskab, der yder den "bedste service" Eller er det fordi de ønsker
 en konfrontation? Og på den måde holder arbejdsmarked i gang, eller er det
 fordi det snart er JUL? Eller er det bare fordi Teledanmark betegner sig
 selv som en GUD. Jeg ved det ikke, men når det drejer sig om regninger så er
 servicen ikke orden, det ved jeg efter mange års erfaring. Men pyt, når de
 nu har det så svært, så skal jeg ikke træde på de svage de er forhåbentlig
 en race der er ved at uddør.
 Mange Kærlige Hilsner Til TDC.  Kurt Daniel Conradsen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (10-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  10-11-03 22:55
 | 
 |  | >Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!
 
 Hold da op hvor I piver.
 Jeg kan garantere at hos TDC totalløsninger bliver ingen snydt. de
 skal bare have tålmodighed.
 Hvor I jeres kundevilkår står der HVORNÅR I skal have et evt.
 tilgodehavende??
 
 >Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt i
 >overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har modtaget i
 >forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
 >stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst om
 >her i NG)
 
 Tillykke :)
 
 >Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!
 
 Nøj hvor du hører :)
 Bare synd du hører forkert. Men hvis jeg tager røret og en kunde
 opfører sig som du gør her i nyhedsgruppen kunne det da godt være at
 du fik lov til at vente lidt længere. MEN du bliver ikke snydt.
 
 /Jan
 
 
 
 |  |  | 
   Kurt Daniel Conradse~ (11-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  11-11-03 11:14
 | 
 |  | 
 "Jan G. Nielsen" <en email> skrev i en meddelelse
 news:i420rvkf64hr95tntvaorh572fuk38qde4@4ax.com...
 > >Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!
 >
 > Hold da op hvor I piver.
 > Jeg kan garantere at hos TDC totalløsninger bliver ingen snydt. de
 > skal bare have tålmodighed.
 > Hvor I jeres kundevilkår står der HVORNÅR I skal have et evt.
 > tilgodehavende??
 >
 > >Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt
 i
 > >overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har
 modtaget i
 > >forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
 > >stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst
 om
 > >her i NG)
 >
 > Tillykke :)
 >
 > >Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!
 >
 > Nøj hvor du hører :)
 > Bare synd du hører forkert. Men hvis jeg tager røret og en kunde
 > opfører sig som du gør her i nyhedsgruppen kunne det da godt være at
 > du fik lov til at vente lidt længere. MEN du bliver ikke snydt.
 >
 > /Jan
 
 
 Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
 ikke får? Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
 originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
 usenet.
 
 Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de,  nu skulle de så
 nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
 stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
 arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
 alle blev tilfredse.
 
 Mvh. Kurt Daniel Conradsen.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Ukendt (12-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  12-11-03 17:55
 | 
 |  | On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
 <non@non.non> wrote:
 
 >Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
 >ikke får?
 
 Ingen steder. Hvem påstår det?
 Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
 er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
 
 > Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
 >originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
 >usenet.
 
 Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
 andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
 jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
 opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
 som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
 
 >Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de,  nu skulle de så
 >nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
 >stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
 >arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
 >alle blev tilfredse.
 
 Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
 fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
 for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
 dig.
 
 Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
 
 /Jan
 
 
 |  |  | 
     Kurt Daniel Conradse~ (12-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  12-11-03 19:06
 | 
 |  | 
 "Jan G. Nielsen" <en email> skrev i en meddelelse
 news:g7p4rvodij1m0n0rgnlh3kq1e0oqjk8ei6@4ax.com...
 > On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
 > <non@non.non> wrote:
 >
 > >Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
 > >ikke får?
 >
 > Ingen steder. Hvem påstår det?
 > Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
 > er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
 >
 > > Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
 > >originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her
 på
 > >usenet.
 >
 > Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
 > andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
 > jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
 > opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
 > som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
 >
 > >Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de,  nu skulle de så
 > >nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr.
 i
 > >stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas
 dit
 > >arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være
 vi
 > >alle blev tilfredse.
 >
 > Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
 > fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
 > for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
 > dig.
 >
 > Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
 >
 > /Jan
 
 Ok Jan, nu står der jo ikke idiot på ryggen af mig!! Jeg kunne da ikke
 drømme om at skælde folk ud i den anden ende af røret, det skal man sq ikke
 have meget erfaring for at vide hvad der sker ved den form for opførelse. Næ
 du, jeg taler altid pænt og roligt/diplomatisk og er meget imødekommen.
 
 
 
 Men jeg går ud fra at det netop er i sådan et forum som her, jeg kan få lov
 at komme af med den vrede, der ikke nytter noget, når man skal have en
 dialog i gang med en service medarbejder i et Teleselskab, eller andet
 handel sted pr. tlf.  Jeg mener altid jeg har fået en god telefonisk dialog
 med dem i den anden ende. Men holder hvad de lover, Nej det gør de ikke! Jeg
 har et ukendt antal brændte cd-rom med samtaler gennem lang tid med Bl.a
 TDC folk i røret
 
 ..
 
 Fra en tid med ISDN havde jeg så mange problemer med at få det til at
 kører, at jeg til sidst simpelthen optog samtaler for ikke at jeg skulle tro
 det var mig selv, der ved blive tosset. Jeg fik en god behandling fra Tdc's
 teknikker, der efter og i den sidste tid var i konstant kontakt til dem,
 sørgede for at fik mit Ericsson modem, som ikke kunne fungere på mit system
 og efter de havde sendt flere fax om at jeg skulle havde det uskiftet til
 andet, fik jeg det til at virke de sidste 2 mdr. inden jeg kunne overgå til
 Adsl.
 
 
 
 Jeg mener at jeg efter bare de første 3mdr. skulle have haft det byttet om.
 Men ak først efter 370 hotline opkald lykkes det. Havde man nu givet mig
 Mini Vigor efter bare tredje forsøg, ja så kunne vi alle have sparret meget
 besvær.
 
 
 
 Men dinosaur selskaber som TDC skal der en lang sej kamp til for at bekæmpe.
 Se nu bare hvordan de har siddet og malket Statskassen for 3 cifre
 millionbeløb gennem de sidste år! De finder huller alle vegne, også hos
 brugerne.
 
 
 
 Mvh. Kurt Daniel Conradsen.
 
 
 
 
 |  |  | 
     MJ (12-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MJ
 | 
 Dato :  12-11-03 21:23
 | 
 |  | On Wed, 12 Nov 2003 17:54:54 +0100, Jan G. Nielsen <en email> wrote:
 
 >On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
 ><non@non.non> wrote:
 >
 >>Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
 >>ikke får?
 >
 >Ingen steder. Hvem påstår det?
 >Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
 >er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
 >
 >> Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
 >>originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
 >>usenet.
 >
 >Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
 >andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
 >jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
 >opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
 >som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
 >
 >>Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de,  nu skulle de så
 >>nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
 >>stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
 >>arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
 >>alle blev tilfredse.
 >
 >Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
 >fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
 >for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
 >dig.
 >
 >Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
 >
 >/Jan
 
 Hej Jan
 
 Tak fordi du skærer det ud i pap. så også han forsåtr det for der er
 sgi langt ind imellem cellerne ??
 
 MJ
 
 
 |  |  | 
      Kurt Daniel Conradse~ (13-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  13-11-03 09:12
 | 
 |  | 
 "MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse
 news:qj55rv84tdo7pn43cn3603e032q15620j8@4ax.com...
 > On Wed, 12 Nov 2003 17:54:54 +0100, Jan G. Nielsen <en email> wrote:
 >
 > >On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
 > ><non@non.non> wrote:
 > >
 > >>Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
 > >>ikke får?
 > >
 > >Ingen steder. Hvem påstår det?
 > >Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
 > >er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
 > >
 > >> Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
 > >>originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra
 her på
 > >>usenet.
 > >
 > >Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
 > >andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
 > >jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
 > >opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
 > >som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
 > >
 > >>Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de,  nu skulle de
 så
 > >>nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr.
 i
 > >>stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas
 dit
 > >>arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det
 være vi
 > >>alle blev tilfredse.
 > >
 > >Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
 > >fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
 > >for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
 > >dig.
 > >
 > >Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
 > >
 > >/Jan
 >
 > Hej Jan
 >
 > Tak fordi du skærer det ud i pap. så også han forsåtr det for der er
 > sgi langt ind imellem cellerne ??
 >
 > MJ
 
 Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud af
 der er en verden udenfor..
 Hilsen Kurt..
 
 
 
 
 |  |  | 
       Jan G. Nielsen (14-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan G. Nielsen
 | 
 Dato :  14-11-03 11:40
 | 
 |  | "Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote in message news:<11Hsb.2477$sD5.2139@news.get2net.dk>...
 
 > Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud af
 > der er en verden udenfor..
 > Hilsen Kurt..
 
 Nu kan det godt være at jeg misforstod MJ's indlæg....men.....??
 
 /Jan
 
 
 |  |  | 
        Kurt Daniel Conradse~ (14-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kurt Daniel Conradse~
 | 
 Dato :  14-11-03 13:22
 | 
 |  | 
 "Jan G. Nielsen" <diddl@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
 news:e2f52df9.0311140239.6c947346@posting.google.com...
 > "Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote in message
 news:<11Hsb.2477$sD5.2139@news.get2net.dk>...
 >
 > > Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud
 af
 > > der er en verden udenfor..
 > > Hilsen Kurt..
 >
 > Nu kan det godt være at jeg misforstod MJ's indlæg....men.....??
 >
 > /Jan
 Jo eller også var det mig der misforstod? Det er jeg så utrolig glad for,
 for hvis ham MJ skulle være i besiddelse af de 32.000.000.000 hjerne celler
 den menneskelige hjerne indeholder, ja så er det utroligt at han ikke kan
 benytte dem bedre, end til de få linier han indlæg indeholder? Men måske han
 er infantil og aldrig har lært andet?
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |