Dragonlance
Fra : Beowulf

Dato : 02-11-03 14:31

Hvor kan man købe dragonlance bøgerne på dansk???

- B

Fra : Linus Riel Petersen

Dato : 02-11-03 19:41

Beowulf wrote:

> Hvor kan man købe dragonlance bøgerne på dansk???
>
> - B
Hmmm, et godt bud vil være Fantask eller Faraos Cigarer. Jeg ved at de har
dem på engelsk og har haft set dem på dansk derinde før.
--
-- [ Linus Riel Petersen ] -------------------------------------------
Sore wa Himitu Desu

Fra : RuneR

Dato : 02-11-03 19:58

Beowulf wrote:
> Hvor kan man købe dragonlance bøgerne på dansk???
>
> - B

De biver udgivet af forlaget www.tellerup.dk derinde kan du se de
forskellige som er udgivet på dansk. Du kan vist ikke lige købe dem der. Men
www.bookland.dk der kan du købe dem.

Mvh Rune

Fra : Zodiac

Dato : 03-11-03 11:31

On Sun, 2 Nov 2003 14:31:26 +0100, "Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com>
wrote:
/DELURK
Har du prøvet disse steder:

www.hobbyhouse.dk
www.fantask.dk
www.faraos.dk
www.goblingate.dk

Hvis ikke de kan hjælpe dig, tror jeg det bliver svært at finde nogen
der kan.

Held og lykke.

Jesper
/LURK

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 27-12-03 13:01

Er der nogle af nedenstående der køber brugte bøger ? Jeg har nemlig nogle
Dragonlance (engelske) bøger som jeg gerne vil have udskifte, da de ikke
passer ind i min serie, dvs. de er af et ældre optryk end de andre og passer
derfor visuelt ikke ind.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.