|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Bil-basen/MC-basen Fra : Mikkel Borggaard
 | 
 Dato :  27-10-03 15:20
 | 
 |  | Er der nogen database over MC'er der er til salg, som nu f.eks. bil-basen?
 
 Mikkel
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 15:26
 | 
 |  | 
 
            > Er der nogen database over MC'er der er til salg, som nu f.eks. bil-basen?
 Mikkel hvis du nu tænker dig lidt om...    hvad er så det mest åbentlyse
 at skrive i adr. linien ??
 et hint - det rimer på dem-te-dasen...
   bo-gsxR
            
             |  |  | 
  Peder (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  27-10-03 16:20
 | 
 |  | 
 
            Den Mon, 27 Oct 2003 15:26:28 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> Er der nogen database over MC'er der er til salg, som nu f.eks. bil-basen?
 >
 >Mikkel hvis du nu tænker dig lidt om...    hvad er så det mest åbentlyse
 >at skrive i adr. linien ??
 >
 >et hint - det rimer på dem-te-dasen...
 Arh. Der ryger du jo bare til dba...
 --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
   Tue (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tue
 | 
 Dato :  27-10-03 16:42
 | 
 |  |  |  |  | 
   Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 17:03
 | 
 |  | 
 > Arh. Der ryger du jo bare til dba...
 er det ikk også en database over en masse "til-salg" mc'er??
 bo-gsxR som ikk forstår hvordan man bytter en 750 - 600    |  |  | 
    MKS - 74 (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  27-10-03 17:14
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 27 Oct 2003 17:02:41 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:
 >bo-gsxR som ikk forstår hvordan man bytter en 750 - 600    Bare du forstår _hvorfor_ så gør det heller ikke noget,det er nemlig
 første led i erkendelsen,vi kan altid lære dig hvordan du gør...   -- 
 -Michael
 Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/ (opdateret 17-10-2003)
            
             |  |  | 
     Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 17:23
 | 
 |  | 
 > Bare du forstår _hvorfor_ så gør det heller ikke noget,det er nemlig
 > første led i erkendelsen,vi kan altid lære dig hvordan du gør...   det skrevne sprog s...cks
 > -Michael - skolelærer...
   bo-gsxR
            
             |  |  | 
      MKS - 74 (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  27-10-03 17:38
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 27 Oct 2003 17:22:47 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:
 >
 >> Bare du forstår _hvorfor_ så gør det heller ikke noget,det er nemlig
 >> første led i erkendelsen,vi kan altid lære dig hvordan du gør...   >det skrevne sprog s...cks
 Øv - vil det så sige at du heller ikke forstår hvorfor,jeg troede
 (håbede) lige du var blevet klogere og efterhånden forstod at der er
 mere ved (specielt sports-) MC'er end cc og heste...   -- 
 -Michael
            
             |  |  | 
       Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 19:32
 | 
 |  | 
 > Øv - vil det så sige at du heller ikke forstår hvorfor,jeg troede
 > (håbede) lige du xxxxxxxxxxx og efterhånden forstod at der er
 > mere ved (specielt sports-) MC'er end cc og heste...   Hvaaa snaaaak'er du om mand    den bedste! sports mc i dk er den der vandt powermeet i år
 i min ( meget lille, vil nogen nok sige - fjolser :) verden.    bo-gsxR som stadig mangler heste, flere cc kommer der altid med
 næste kværn(eller erstattes af 2 små ventilatorer ) sammen med
 større gæld    |  |  | 
        MKS - 74 (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  27-10-03 19:43
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 27 Oct 2003 19:32:29 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:
 >bo-gsxR som stadig mangler heste, flere cc kommer der altid med
 >næste kværn(eller erstattes af 2 små ventilatorer ) sammen med
 >større gæld    Hvad med at købe en bil istedet,der er plads til en meget større motor
 i sådan en...   -- 
 -Michael
            
             |  |  | 
         Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 20:33
 | 
 |  | 
 
            > Hvad med at købe en bil istedet,der er plads til en meget større motor
 > i sådan en...
 sig mig lige hænger du ikk lidt for tit ud med jens jacob bager?
   bo-gsxR aka gixxer bo
            
             |  |  | 
          Jens Jacob Bager Jen~ (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~
 | 
 Dato :  28-10-03 14:07
 | 
 |  | > sig mig lige hænger du ikk lidt for tit ud med jens jacob bager?
 
 Du er stadig ikke kommet dig over jeg synes en RVF 400 er fed vel?
 
 --
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
 
 
 
 
 |  |  | 
           Bo-gsxR (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  28-10-03 16:46
 | 
 |  | 
 
            > Du er stadig ikke kommet dig over jeg synes en RVF 400 er fed vel?
 jeg kan da godt forstå at du synes det, men at du ikke straks ville ha
 boret den op, monteret turbo og lattergas, og 120hk på hjulet
 det forstår jeg ikk!    60hk i motoren er sku for lidt for en R maskine specielt de knap 200
 på toppen.
 men Der er jo også folk der kører goldwing, HD og pan european :-l
 bo-gsxR
            
             |  |  | 
    Peder (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  28-10-03 14:45
 | 
 |  | 
 
            Den Mon, 27 Oct 2003 17:02:41 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >
 >> Arh. Der ryger du jo bare til dba...
 >
 >er det ikk også en database over en masse "til-salg" mc'er??
 >
 >bo-gsxR som ikk forstår hvordan man bytter en 750 - 600    >
 Er det ikke snarere  GSXR til R du ikke forstår?    Vægt/kraft forholdet er iøvrigt bedre på R6'eren og jeg forbedrede
 straks min omgangstid med 2 sek. - på trods af at jeg skulle vænne mig
 til ny cykel...
 --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
     MKS - 74 (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  28-10-03 18:16
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 28 Oct 2003 14:44:45 +0100, Peder
 <peder_eskildsen@@@@hotmail.com> wrote:
 >Er det ikke snarere  GSXR til R du ikke forstår?    >Vægt/kraft forholdet er iøvrigt bedre på R6'eren og jeg forbedrede
 >straks min omgangstid med 2 sek. - på trods af at jeg skulle vænne mig
 >til ny cykel...
 Omgangstid ?!? Er det ikke noget med at køre rundt og i kurver og
 sår'n,det begreb er jeg ikke sikker på at Bo forstår ,han vil vist
 hellere nøjes med at køre ligeud - Det er jo også meget nemmere ...   -- 
 -Michael
            
             |  |  | 
      Bo-gsxR (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  28-10-03 22:22
 | 
 |  | 
 
            > Omgangstid ?!? Er det ikke noget med at køre rundt og i kurver og
 > sår'n,det begreb er jeg ikke sikker på at Bo forstår ,han vil vist
 > hellere nøjes med at køre ligeud - Det er jo også meget nemmere ...   jeg kan se at jeg skal til at deltage i lidt banedage næste år, og håbe
 på at vise jeg også kan vende gixxeren. og ikk har brug for en motorvejs
 afkørsel for at kunne vende den    bo-svingbar-gsxR
            
             |  |  | 
       MKS - 74 (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  28-10-03 23:20
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 28 Oct 2003 22:22:21 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:
 >jeg kan se at jeg skal til at deltage i lidt banedage næste år, og håbe
 >på at vise jeg også kan vende gixxeren. og ikk har brug for en motorvejs
 >afkørsel for at kunne vende den    Jamen dog,det er jo helt fornuftig snak lige pludselig,nu husker du
 lige at montere møllen på den inden,så du rigtigt kan se _hvor_
 brugbart sådan noget er til sportslig kørsel ik'   .
 -- 
 -Michael
            
             |  |  | 
        Bo-gsxR (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  29-10-03 10:33
 | 
 |  | 
 
            > Jamen dog,det er jo helt fornuftig snak lige pludselig,nu husker du
 > lige at montere møllen på den inden,så du rigtigt kan se _hvor_
 > brugbart sådan noget er til sportslig kørsel ik'   .
 bare rolig den skal nok blive der på. og til den tid burde trykket være
 skruet lidt op. forhåbenligt ca. 200hk.    ( jeg har jo sikkert noget jeg skal ha indhentet, når vejen går lige ud    de 3-4 personer jeg kender har prøvet at køre på bane med både deres
 mølle-maskine og en std. af samme mod. var alle hurtigere med møllen.
 men jeg ved jo så heller ikke hvor gode de er på banen.
 hk. er ganske kontrollerbare, eneste ulempe er latenstiden.
 bo-gsxR
            
             |  |  | 
         MKS - 74 (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  29-10-03 11:00
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 29 Oct 2003 10:32:53 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:
 >bare rolig den skal nok blive der på. og til den tid burde trykket være
 >skruet lidt op. forhåbenligt ca. 200hk.    Come on - det er da alt for lidt...tag op på Sturup og knald
 ladetrykket godt op,det vil helt sikkert blive et hit...
 >( jeg har jo sikkert noget jeg skal ha indhentet, når vejen går lige ud    Det kunne man godt forestille sig ja....
 >de 3-4 personer jeg kender har prøvet at køre på bane med både deres
 >mølle-maskine og en std. af samme mod. var alle hurtigere med møllen.
 >men jeg ved jo så heller ikke hvor gode de er på banen.
 Den meget berømte bane "striben" ?!?    >hk. er ganske kontrollerbare, eneste ulempe er latenstiden.
 Eneste ? *LOL*
 -- 
 -Michael
            
             |  |  | 
          Bo-gsxR (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  29-10-03 13:50
 | 
 |  | 
 
            > Det kunne man godt forestille sig ja....
 Grr
 > Eneste ? *LOL*
 der er sku lang tid til næste bane dag. håber sku jeg får
 råd til en del af dem næste år, havde ikk råd til 1 i år    bo-Great Sving Xsitement Racing    |  |  | 
     Bo-gsxR (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  28-10-03 22:17
 | 
 |  | > Vægt/kraft forholdet er iøvrigt bedre på R6'eren og jeg forbedrede
 > straks min omgangstid med 2 sek. - på trods af at jeg skulle vænne mig
 > til ny cykel...
 
 hvad vejer r6'eren? rr prepereret? jeg ved at gixxeren kan ramme omkring
 de 160kg. når tanken osv. er udskiftet.
 og burde man ikk kunne hente 20-30 hk mere, i begge motorer?
 var det karbu mod. du havde?
 men ok det er vel også alt sammen ligemeget når 600 er den eneste der
 må bruges til næste år i challange
 
 bo-gsxR
 
 
 
 
 |  |  | 
      Armand (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  28-10-03 22:56
 | 
 |  | 
 Bo-gsxR <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev i en
 news:bnmmb5$hob$1@sunsite.dk...
 > > Vægt/kraft forholdet er iøvrigt bedre på R6'eren og jeg forbedrede
 > > straks min omgangstid med 2 sek. - på trods af at jeg skulle vænne mig
 > > til ny cykel...
 >
 > hvad vejer r6'eren? rr prepereret? jeg ved at gixxeren kan ramme omkring
 > de 160kg. når tanken osv. er udskiftet.
 > og burde man ikk kunne hente 20-30 hk mere, i begge motorer?
 
 Tomt spørgsmål, derved at det kun er bankbogen der sætter grænsen for hvad
 man kan finde på at montere af kulfiber, aluminium og titanium :-|
 
 --
 Armand.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
      Peder (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  28-10-03 23:17
 | 
 |  | 
 
            Den Tue, 28 Oct 2003 22:17:13 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> Vægt/kraft forholdet er iøvrigt bedre på R6'eren og jeg forbedrede
 >> straks min omgangstid med 2 sek. - på trods af at jeg skulle vænne mig
 >> til ny cykel...
 >
 >hvad vejer r6'eren? rr prepereret? jeg ved at gixxeren kan ramme omkring
 >de 160kg. når tanken osv. er udskiftet.
 Jeg ved det egentlig ikke. Men knastør vejer den standard 162 kg. mod
 Suzis 179.
 Så er der fiberkåbe istedet for plast og lygter er taget af. Så det
 bliver noget tricky at få GSXR750'eren derned.
 En ny GSXR 600 derimod ville sikkert være fint alternativ.
 >og burde man ikk kunne hente 20-30 hk mere, i begge motorer?
 >var det karbu mod. du havde?
 Det er sprøjt (fra 2003) så den har 123 PR HK mod Suzis 135 (stadig PR
 HK)
 >men ok det er vel også alt sammen ligemeget når 600 er den eneste der
 >må bruges til næste år i challange
 Tjah. Det er så ikke min bekymring. Det er jeg slet ikke hurtig nok
 til. Men prøv at gå ind på Seriensports hjemmeside og sammenlign
 resultater i klasse 2 og 3 (hhv 750 og 600 ccm).
 De er nøjagtigt lige hurtige. Blot er konkurrencen væsentlig hårdere i
 600 ccm. Til gengæld er der flere at lære af.
 --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
       Bo-gsxR (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  29-10-03 10:28
 | 
 |  | 
 
            > Jeg ved det egentlig ikke. Men knastør vejer den standard 162 kg. mod
 > Suzis 179.
   ok den er sikkert noget nettere at smide rundt. jeg må da også
 indrømme at min føles noget tungere/bredere end en stor del af de
 andre sports mc'er. den virker meget bredere og lavere.
 > En ny GSXR 600 derimod ville sikkert være fint alternativ.
 ja, det var jo sådan en der vandt 600ch. i år    men det er nok kun smag der afgør hvad man skal vælge i 600
 som de siger i supersport, så er de jo næsten ens alle sammen.
 > >og burde man ikk kunne hente 20-30 hk mere, i begge motorer?
 > >var det karbu mod. du havde?
 > Det er sprøjt (fra 2003) så den har 123 PR HK mod Suzis 135 (stadig PR
 > HK)
 det er jo egentligt ret sjovt synes jeg , når nu at de kun gir 100hk på
 hjulet og
 gixxeren ca. 120    i '99 gav de fleste 600 ca. 92hk. så der er da sket
 noget.
 > resultater i klasse 2 og 3 (hhv 750 og 600 ccm).
 > De er nøjagtigt lige hurtige.
 så er det altså kun dig der havde problemer... da du blev
 2 sek. hurtigere på 600'eren!    bare du ikk ender på en 125ccm næste år    bo-gsxR
            
             |  |  | 
        Peder (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  29-10-03 15:52
 | 
 |  | 
 
            Den Wed, 29 Oct 2003 10:27:49 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> Jeg ved det egentlig ikke. Men knastør vejer den standard 162 kg. mod
 >> Suzis 179.
 >   ok den er sikkert noget nettere at smide rundt. jeg må da også
 >indrømme at min føles noget tungere/bredere end en stor del af de
 >andre sports mc'er. den virker meget bredere og lavere.
 >
 Jeg kunne mærke det med det samme jeg blot skulle flytte rundt på de 2
 cykler. Og selvfølgelig endnu mere på banen.
 >
 >> >og burde man ikk kunne hente 20-30 hk mere, i begge motorer?
 >> >var det karbu mod. du havde?
 >> Det er sprøjt (fra 2003) så den har 123 PR HK mod Suzis 135 (stadig PR
 >> HK)
 >
 >det er jo egentligt ret sjovt synes jeg , når nu at de kun gir 100hk på
 >hjulet og
 >gixxeren ca. 120    i '99 gav de fleste 600 ca. 92hk. så der er da sket
 >noget.
 Jeps. Min Gixxer blev også målt til 120. R6'eren er målt til 106 uden
 RAM luft. De 106 målt ved Challenge Cup (altså inden jeg overtog den)
 >
 >> resultater i klasse 2 og 3 (hhv 750 og 600 ccm).
 >> De er nøjagtigt lige hurtige.
 >
 >så er det altså kun dig der havde problemer... da du blev
 >2 sek. hurtigere på 600'eren!    Hey! 750'erne (de hurtige af dem) er 2002-2003'er GSX'ere. 
 Pointen er, at der ingen grund er til at betale ekstra for 150 ccm.
 >
 >bare du ikk ender på en 125ccm næste år    Arh mon. 
 Et lille kuriosum - Ham min makker i 4-timers løbet havde indtil dette
 løb kun kørt 125ccm. Da han så kom over på 750'eren (iøvrigt fra 1997)
 flåede han bagdækket. Det viste sig at skyldes at han konstant kørte i
 begrænseren. Han var vant til "lidt" højere omdrejningstal....
 Og så kørte han iøvrigt 2-3 sek. hurtigere end mig    --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
         Bo-gsxR (29-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  29-10-03 21:55
 | 
 |  | 
 
            > Hey! 750'erne (de hurtige af dem) er 2002-2003'er GSX'ere.
 > Pointen er, at der ingen grund er til at betale ekstra for 150 ccm.
   just kidding    koster de ikk snart det samme?
 > Det viste sig at skyldes at han konstant kørte i
 > begrænseren. Han var vant til "lidt" højere omdrejningstal....
 beholder i std. omdr. begrænser? og motor i disse løb?
 > R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) da jeg spurgte til motordækslet, var det fordi jeg troede
 at den måske havde skrabet det i asfalten i sving - og uden
 at styrte    bo-gsXr
            
             |  |  | 
          Peder (30-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  30-10-03 09:18
 | 
 |  | 
 
            Den Wed, 29 Oct 2003 21:55:15 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> Hey! 750'erne (de hurtige af dem) er 2002-2003'er GSX'ere.
 >> Pointen er, at der ingen grund er til at betale ekstra for 150 ccm.
 >   just kidding    Det ved jeg da.
 >koster de ikk snart det samme?
 vel næppe helt. Suzuki der fortsat har begge størrelser vil nok mene
 at de skal have lidt mere for de 150ccm    >> Det viste sig at skyldes at han konstant kørte i
 >> begrænseren. Han var vant til "lidt" højere omdrejningstal....
 >beholder i std. omdr. begrænser? og motor i disse løb?
 >
 >> R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) >
 >da jeg spurgte til motordækslet, var det fordi jeg troede
 >at den måske havde skrabet det i asfalten i sving - og uden
 >at styrte    Ahh. Nej i hvertfald ikke af mig. Jeg har stadig lidt frihøjde at gøre
 med.    --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
           Bo-gsxR (30-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  30-10-03 12:07
 | 
 |  | 
 
            > >koster de ikk snart det samme?
 > vel næppe helt. Suzuki der fortsat har begge størrelser vil nok mene
 > at de skal have lidt mere for de 150ccm    jeg mente r6 og 750'eren, på gaden koster de jo
 185 og 190k kr.
 bo-gsxR
            
             |  |  | 
            Peder (30-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  30-10-03 13:46
 | 
 |  | 
 
            Den Thu, 30 Oct 2003 12:06:40 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> >koster de ikk snart det samme?
 >> vel næppe helt. Suzuki der fortsat har begge størrelser vil nok mene
 >> at de skal have lidt mere for de 150ccm    >
 >jeg mente r6 og 750'eren, på gaden koster de jo
 >185 og 190k kr.
 >
 ja det er da rigtigt.
 Jeg checkede faktisk ikke prisen på GSXR'en. Havde hørt så meget godt
 om R6'eren.
 Og så er det den klasse, producenterne interesserer sig mest for -
 tilsyneladende. Så der skulle være en chance for at få top-grej.
 --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
   Bo-gsxR (27-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo-gsxR
 | 
 Dato :  27-10-03 17:26
 | 
 |  | 
 
            > Peder
 > R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) på et af billederne på din side, ser det ud som om at motordækslet på
 venstre side har skrabet i asfalten ???
 bo-gsxR
            
             |  |  | 
    Peder (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peder
 | 
 Dato :  28-10-03 14:47
 | 
 |  | 
 
            Den Mon, 27 Oct 2003 17:26:29 +0100, "Bo-gsxR"
 <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev:
 >> Peder
 >> R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) >
 >på et af billederne på din side, ser det ud som om at motordækslet på
 >venstre side har skrabet i asfalten ???
 >
 Korrekt. Gl. skade.
 Den var ikke _helt_ ny da jeg købte. 
 Jeg er endnu ikke selv væltet på den ... endnu...
 Vi har iøvrigt pillet motor ud af den, som nu er til rep.
 Spændende...
 --
 Peder
 R6 - hullet (http://roadracing.netpartner.dk) VWSharan
 AlmeraSRX
            
             |  |  | 
 |  |