Grafikkort
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 29-10-03 15:26

Hvilke er et godt grafikkort til Acad 2004, WinXP.

Ikke for dyrt tegner kun simple 2d tegninger ca 3 timer pr uge.

Kan ikke finde driver til det gamle Gloria Synergy til XP

Edwin

Fra : Brian Lænø

Dato : 30-10-03 19:01

"Edwin Elowsson" skrev
> Hvilke er et godt grafikkort til Acad 2004, WinXP.
>
> Ikke for dyrt tegner kun simple 2d tegninger ca 3 timer pr uge.
>
> Kan ikke finde driver til det gamle Gloria Synergy til XP
>
> Edwin

Et hvert geforce kort kan anbefales til det formål.
Elsa gloria kortene er de ikke bygget over Nvidia chips?
I så fald burde du kune hente driver ved nvidia, deres driver dækker lige
fra NT2 til de nyeste geforce.

--
Brian

Fra : Lars R. Nielsen

Dato : 31-10-03 08:09

Hej

Gloria Synergy bruger den gamle Permedia2 chip fra 3DLabs, så det er "bare"
at finde en driver til denne. Jeg tror nu nok at XP har den indbygget

Mvh
Lars Nielsen