Inventor spørgsmål
Fra : Morten E

Dato : 20-10-03 08:15

Hej.

1.Kan inventor godt køre på et FX5200 grafikkort?
2.Hvad skal computeren havde af ram for at den køre perfekt?.
3. hvor finder jeg skruer og bolt, i iso format? har prøvet at søge på
google men kan intet ordenligt finde.'

venlig hilsen Morten

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 20-10-03 09:43

> 1.Kan inventor godt køre på et FX5200 grafikkort?
Ja, men ikke "perfekt"!
nVidia's Quadro-kort er absolut at foretrække til Inventor.

> 2.Hvad skal computeren havde af ram for at den køre perfekt?
Afhænger af kompleksitet og antal af parts i dine assemblies.
Mindre assy's kan godt køres med 512 MB, men så heller ikke mindre.
Sørg også for at have en stor swapfil med fast størrelse.

> 3. hvor finder jeg skruer og bolt, i iso format? har prøvet at søge
> på google men kan intet ordenligt finde.
Der ligger en del i Inventors indbyggede Content Library.
Ellers er http://www.cbliss.com/inventor/index.htm et godt sted at starte.

I øvrigt vil jeg kraftigt anbefale dig at kigge i Autodesks nyhedsgrupper:
News server: discussion.autodesk.com
Gruppe: autodesk.inventor.7 (der er andre gode grupper på samme server).

Kig efter en post med emnet *** INVENTOR FAQ: OCT 13, 2003 ***

Håber dette hjælper dig på vej.
Peter

Hardware:
Custom built box
MoBo: ASUS A7V333-RAID (VIA KT333 chipset)
CPU: AMD Athlon XP2000+
RAM: 1,5 GB (3x512 MB DDR333 (PC2700) Kingston)
Swapfile: 4 GB (fixed size) on C:
Disks: 2x80 GB IDE 7200 rpm (in RAID-0 configuration)
Graphics: nVidia Quadro 4 XGL700 (6.14.10.4403 driver)
CD: Samsung RW 24-10-40
Floppy: 1,44 MB 3½"
LAN: 10/100 Mb/s PCI-card
Wacom Graphire ET-0405-R Tablet
LogiCad 3D Controller (SpaceMouse Classic)

Software:
Windows XP Pro (DK)
Internet Explorer 6.0 (DK) SP1
Norton System Works 2003
Inventor Series 7.0 SP1
MS Office 2000 Developer
Mathcad 2000 Pro
Adobe Acrobat 6.0 Pro
....and loads of other stuff....

Fra : Leif

Dato : 20-10-03 20:28

Ja det er noget underligt noget med Inventor, synes jeg.

På arbejde sidder jeg med en XP PRO med XEON 1.8, 1Gb ram, 19Gb WD SCSI
Harddisk,
Wildcat 2 grafikkort, men oplever alligevel at min hjemmePC WIN2000 med AMD
Thunderbird
800MHz, 1 GB ram, 80 GB MAXTOR ATA100 er mærkbar hurtigere trods alle odds.
Og firmaets IT afd. har checket og dobbelt-checket alt muligt hw & sw uden
at kunne greje den.

Mvh, Leif
___,
\o

/ \

Fra : Leif

Dato : 20-10-03 20:31

Glemte at sige at mit hjemmegrafikkort "bare" er en ASUS 7700 Gforce GTS

Leif
___,
\o

/ \