Spiller søges til GURPS spil i Faerun
Fra : Simon og Lizette Hei~

Dato : 26-10-03 20:36

Vi er en gruppe, der spiller i hovedsstadsområdet hveranden mandag i ulige
uger.

Da een af vores spillere har måtte trække sig pga arbejde har vi behov for
en ny.

Vi er aldersmæssigt 29-35.

Send mig en mail på simsalabim@mail.dk hvis du er interesseret.

Kendskab til GURPS er ikke nødvendigt.

Simon

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-10-03 23:09

Jeg bor ikke i nærheden, og bryder mig ikke om GURPS, men jeg vil nu
alligevel blande mig.

Burde I ikke løfte sløret for hvordan I spiller, hvad I lægger vægt på hos
en potentiel spiller, hvad I tilbyder, jeres fortrukne genre, etc.?

Hilsen Mads

Fra : LegionX

Dato : 27-10-03 13:49

Simon og Lizette Heising wrote:
> Vi er en gruppe, der spiller i hovedsstadsområdet
> hveranden mandag i ulige uger.

I bor altså i Faerûn og jeres spil foregår i hovedstadsområdet?

:D