Golemer
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 01:38

Kære gamle Melog (IQ DC 21) er kommet på banen igen.
Jeg har reaseached lidt og har nu to problemer:

"Iron man" med Black Sabath KUN instrumentalt

og så et filter til billedforringelse.

Der er nogle ekstremt flotte tegninger på
http://www.adenrys.com/freebook/autres/visuels/ men de er tegnet på
pakke-papir... Et filter der forvringer baggrunden meget, og de sorte/RØDE
streger minimalt, tak.

Hvis nogen af jer andre har golem-research er jeg interesseret, især i
'videnskabsagtige' tegninger, eller gamle jødiske... (de tre tegn i panden,
hvad står de for? Hvad er det nu det bliver til, når det sidste viskes ud?)

Du er også velkommen til at smid en mail i nakken af mig, hvis du er
interesseret i golem-materiale, da jeg har fået samlet lidt.

Hilsen Lars
--

For E-mail erstat }hos{ i mail adressen
For E-mail relpace }hos{ in the address

Fra : Henrik a

Dato : 24-10-03 11:22

Ordet "Truth" som skrives i panden på dem for at vække dem til live, bliver
til "Dead" når et bogstav bliver fjernet.
"Lars Embøll Nielsen" <Arthur_Dent}hos{webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Kære gamle Melog (IQ DC 21) er kommet på banen igen.
> Jeg har reaseached lidt og har nu to problemer:

Hvem er Melog???

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 11:08

Dérfor IQ/Int-tjek DC 21; Golem bagfra= Melog

Tak for informationen.

Lars