Parforhold - bolig
Fra : Helle

Dato : 19-10-03 14:16

Hejsa.

Jeg sidder og er lidt trist. Jeg er 21 år og har kommet sammen med min
kæreste i 3½ år knap. Vi har boet sammen i 2½ år.
Jeg føler lidt jeg sidder og er ved at blive gammel og indespærret. Vi bor i
en lille landsby 8 km fra Svendborg. Det er møg kedeligt her ude - der er
kun gamle koner, udviklingshæmmede og børnefamilier her ude
Jeg vil gerne bo her ude hvis jeg engang skulle have hus men kunne godt
tænke mig at bo i Svendborg centrum en lejlighed for et par år - bare for at
have prøvet at bo i en by inden man binder sig helt til hus og den slags.
Kæresten vil overhovedet ikke bo i byen men kun her i denne by ude på
landet! Han vil ikke giftes heller...det er han imod..
Hans mor bor her ude i denne by også så måske han ikke vil væk fra hende?
naaa...tvivler på det er det.

Hvad gør jeg? han siger at jeg da skal være velkommen til selv at flytte til
Svendborg og bo (iiih tak) men han vil ikke!

Hvad gør jeg/vi?

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jørgen

Dato : 19-10-03 14:46

tag ham på ordet, så kommer han nok på andre tanker, ellers er han måske
ikke værd at samle på

Hilsen
Jørgen

Fra : Jens og Jannie

Dato : 19-10-03 16:16

Helle wrote:

> Hvad gør jeg/vi?

tjae det virker som om, din fyr er meget afklaret med det, så det er vel,
udelukkende et spørgsmål om hvad du gør, er ønsket om at bo i byen stort nok
så flyt, så kunne det jo være, han ombestemte sig, og ellers er det vel bare
surt for ham.

Jens

Fra : dias

Dato : 26-10-03 07:23

Han har det ønske at hans liv skal foregå der og det må accepteres lige så
vel som dit ønske om at bo i byen. Det ene er lige så vigtigt for en selv
som det andet, så det må du acceptere lige så meget som han må. Så hvis ikke
du vil det , ja så må du bare flytte selv!

Fra : medic

Dato : 03-01-04 23:59

hej jeg har prøvet det samme med min pige hun sage hun vil ind til by at
bo...og jeg elsker hende så meget at jeg den var jeg med på..Vi flytte så
ind til kolding bodet der ca 6 mdr max...hun tog til feste være fredag og
lørdag uden mig hun sage at jeg ikke behøver at tag med være gang..jeg
tænker ikke så meget over det men jeg følet at hun hade hemlighed for mig og
jeg fra den føste dag hun gik i byen selv snakke hun med en fyr hun rigtigt
kunne lide..suk JA hun gik fra mig suk igen...jeg tror din fyr nok er bange
for hvad der vil ske hvis i flytte ind i byen..jeg vil hvis jeg var dig for
en snak med ham om hvad han føler for dig..hvis han siger han elsker dig TRO
det det er ikke noget man siger for sjovt...mange siger du bare skal flytte
men ved de hvor svært det er.nok ikke det med at flytte men følser der
kommer bage efter.jeg kan forstå på dig at du også elsker ham..sige til ham
hvad du føler..Han kan da ikke være ligeglad...og hvis han er så elsker han
dig ikke nok..Det er altid godt at prøve noget nyt men du er kun 21 år tog
mig der vil gå mange år før du er gamle..men prøve at snakke med har det
vil(må) han da forstå

hilsen Ulf

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 13:48