Regressionsterapeut
Fra : Gaby

Dato : 09-10-03 22:14

Hejsa alle

Er der nogen der kender til en god regressionsterapeut i Viborg
(Midtjylland) området?

Må du vokse og trives i Lys, Skønhed og Universiel Kærlighed

Gabrielle

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 10-10-03 11:11

Hey Gaby

> Er der nogen der kender til en god regressionsterapeut i Viborg
> (Midtjylland) området?

Jeps - Jette Jøker ved silkeborg, kan varmt anbefales. Har det interesse,
kan du få hendes telefonnummer, ved at henvende dig direkte til mig via
mail.

> Må du vokse og trives i Lys, Skønhed og Universiel Kærlighed

Må du også

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Bamse

Dato : 14-10-03 18:46

ja, min var så god at jeg nu skriver fra det 18. århundrede....

---------

Fra : Bamse

Dato : 15-10-03 19:09

er der nogen der kender en god progressionsterapeut?