Runescape!
Fra : Regitze Lorentsen

Dato : 08-10-03 11:39

Hejza.
jeg hedder regitze og jeg har spillet runescape rigtig meget
men nu gidder jeg ikke det mere derfor spørger jeg jer om
der er nogle her der vil købe min bruger
def lvl: 30
attack: 25
strenght: mellem 10-25
jeg har full Adamantite med adamantite long sword
ok 1,2-1.5k
2 stk str potion

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-10-03 18:06

Dette er ikke et computer rollespilsforum, men et pen n' pencil
rollespilsforum. Du vil nok have bedre held andetsteds.

Hilsen Mads

Fra : hugobot

Dato : 31-10-03 20:44

jeg vil gerne have din bruger bare skriv kodeordet og bruger til
christian.pedersen89@skolekom.dk

tak..... på forhånd

http://www.kandu.dk/