Så er der snart Krikkit Con!
Fra : morten lund

Dato : 06-10-03 17:23

Og så kan det næste kun gå galt!

Hvis du tør finde ud af mere om dette mest bemærkelsesværdige arrangement,
anbefaler vi www.krikkit.dk, og siden om vires hyggelige con

-du vil ikke fortryde det! Vi har i år, som de første nogensinde lavet et
fuldstændig interaktivt program! -men du kan osse hente det ned som pdf!

Krikkit Con ligger i år 31/10 til 2/11 på Katrinebjerg skole i Århus Nord

Vi glæder os til at se jer!

--
*****
Legal notice: This .sig is required by law in the state of Denmark

Fra : Gert Hansen

Dato : 07-10-03 10:37

Smart hva.

At holde en con i Århus ugen efter der er con i Århus!

/GertH

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 12:40

"Gert Hansen" <gert@hansen-net.dk> wrote in

> Smart hva.
>
> At holde en con i Århus ugen efter der er con i Århus!
>
> /GertH

Er der en con i Århus ugen før? Og hvad er problemet i det?

/Jesper

Fra : Gert Hansen

Dato : 07-10-03 12:47

> Er der en con i Århus ugen før? Og hvad er problemet i det?
>
> /Jesper

http://hyggecon.eidolon.dk/

Du spreder "kundekredsen", så begge arrangementer bliver mindre successer
end de kunne være.

/GertH

Fra : morten lund

Dato : 07-10-03 13:23

Hvis vi så endelig skal til at nitpicke, så skulle det vel egentlig være
hyggecon der skulle flytte sig; vores dato har ligget fast temmelig længe
(fra marts, såvidt jeg husker), men check selv efter inde på rpg-forum

og derudover har det ikke været noget problem, der er ikke så stort overlap
mellem dem der kommer på hyggecon og dem der kommer på krikkit con, ihvert
fald dem der kommer udenbys fra

venlig hilsen (og det mener jeg faktisk )
Morten

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-10-03 14:57

On Tue, 7 Oct 2003 11:37:00 +0200, "Gert Hansen" <gert@hansen-net.dk>
wrote:

>Smart hva.
>
>At holde en con i Århus ugen efter der er con i Århus!

Hyggecon er ren livecon (og har i år for en gangs skyld ingen alm.
bordscenarier på programmet), og Krikkit Con er ren
bordscenarie/bræDtspilscon.

Jeg tror ikke, der er så stort overlap i målgruppen - sådan har det
ikke været tidligere år, hvor der tilfældigvis har været større
afstand mellem Hyggecon og Krikkit Con. Der har dog selvfølgelig været
nogle personer tidligere år, der har været til begge conner. Jeg tror
ikke, at det vil ændre sig i år.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: hierarki (og ikke hieraki)