Direkte Hole in one
Fra : Thomas

Dato : 04-10-03 12:48

For halvanden til to uger siden så jeg et klip i TV-sporten, hvor en
golfspiller scorede en direkte Hole in one, det vil sige, at den gik
fra tee-stedet og i en blød bue direkte i hullet, uden at ramme
greenen først.

Jeg fik ikke fat i, hvem spilleren var og i hvilken turnering det
skete?

Mon nogen i denne gruppe kan hjælpe?

VH

Thomas

Fra : Wagner :-\)

Dato : 10-11-03 21:55

Kunne det mon være Thomas Bjørn ? Han lavede da et for et stykke tid siden i
hvert fald.......

J. Wagner

Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 08:55

"Wagner :-\)" <jesperwagner@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3faffb08$0$7882$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> Kunne det mon være Thomas Bjørn ? Han lavede da et for et stykke tid siden i
> hvert fald.......

Tak for svaret, men nej - det var ikke Thomas Bjørns hole-in-one jeg tænker på.

Det jeg tænker på skete ca. to-tre uger før. Men jeg kan ikke huske hvem eller hvor.

VH

Thomas