Kære Allesammen...
Fra : Bang

Dato : 02-10-03 07:21

Jeg har ikke skrevet på denne side før, men nu er jeg blevet så rasende at
jeg håber jeg kan få lidt moralsk opbakning fra jer.
Jeg er mor til en lille dreng på knap 1 år, som er spastiker....han er
jordens mest vidunderlige dreng.....ihvertfald set med vores øjne.
Nu er det bare sådan....at jeg har meldt min søn til en fotokonkurrence , på
barneguiden.......min søn ligger på første pladsen....(håber han bliver ved
med det)
Iaftes modtog jeg en mail fra en, som jeg har skrevet sammen med
tidligere.(hendes datter er osse med i konkurrencen)....hun skrev i sin
mail.....at fotokonkurrencen ikke var for Handicappede....hmm....jeg kan
ikke se der står skrevet nogen steder at man ikke må deltage fordi man er
handicappet...
Har min søn ikke lov til at være med i sådan en konkurence fordi han er
spastiker??????????????
Måske er det rønnebærrene der er sure, fordi min søn har en bedre placering
end hendes datter....

Jeg har med vilje ikke skrevet hvad nummer min søn har i konkurrencen, for
jeg har ikke skrevet dette indlæg, fordi i skal stemme på ham...

Knus fra Dorthe og Mathias.....1år om 9 dage (Infantil Cerebral Parese)

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-10-03 10:02

In an article of 2 Oct 2003 Bang wrote:

> Har min søn ikke lov til at være med i sådan en konkurence fordi han er
> spastiker??????????????

Selvfølgelig har han det!

> Måske er det rønnebærrene der er sure, fordi min søn har en bedre placering
> end hendes datter....

Og det har du sikkert ret i.

Nej, men du skrev, han lå på førstepladsen :)

--
Uffe Holst

Fra : Bang

Dato : 02-10-03 10:33

Hej Uffe..

Og tak for dit svar

Ja jeg skrev min søn lå på førstepladsen, men man skal afgive en stemme, for
man kommer videre og ser børnenes placering

Hilsen Dorthe

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-10-03 14:35

In an article of 2 Oct 2003 Bang wrote:

> Og tak for dit svar

Ja, det lyder bare som om, rønnebærrene er sure. Hvilken god grund skulle
der kunne være til, at handicappede ikke måtte deltage. Faktisk ville det
sikkert være diskriminerende - og vel derved ulovligt - hvis man udelukkede
handicappede fra at deltage i en sådan konkurrence.

Men det er vel svært for gimpen at erkende, at en spasser er sødere end
hendes barn! Glem hende, for der heldigvis bedre mennesker end hende rundt
omkring i landet

--
Uffe Holst

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 02-10-03 14:30

Bang skrev:

>Jeg er mor til en lille dreng på knap 1 år, som er spastiker....han er
>jordens mest vidunderlige dreng

Naarj. Ham har jeg da.

>....hun skrev i sin
>mail.....at fotokonkurrencen ikke var for Handicappede

Hun har vist selv et lille handicap.

>Har min søn ikke lov til at være med i sådan en konkurence fordi han er
>spastiker?

Ellers er der noget galt med konkurrencen.

>Måske er det rønnebærrene der er sure, fordi min søn har en bedre placering
>end hendes datter....

Det er da heller ikke til at bære. Hun har jo jordens mest
vidunderlige ...

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Bang

Dato : 03-10-03 10:25

Hej Kaj...

Ja hvem der har den dejligste unge bliver vi jo nok aldrig enige om jeg
har 7 børn og de er jo alle dejlige......

Jeg har læst nogle af dine indlæg længere nede på siden.....og jeg må sgu
nok sige, at din måde at skrive på kunne få mit humør til at stige 25
grader........

God weekend...

Knus fra Dorthe og Mathias (Infantil Cerebral Parese)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-10-03 23:36

Bang skrev:

>Ja hvem der har den dejligste unge bliver vi jo nok aldrig enige om jeg
>har 7 børn og de er jo alle dejlige......

Så længe vi hver især er sikker på at have de dejligste, er det fint.

>Jeg har læst nogle af dine indlæg længere nede på siden.....og jeg må sgu
>nok sige, at din måde at skrive på kunne få mit humør til at stige 25
>grader........

Det er jeg meget glad for at høre.

>God weekend...

Tak. Også til jer.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-10-03 08:11

Bang skrev:

> Jeg har ikke skrevet på denne side før, men nu er jeg blevet så

Jow du har.....

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk