ADSI programmering med perl
Fra : Jesper

Dato : 28-09-03 16:37

Er der nogen der kender nogle gode links vedr. subject (evt. kunne en bog
eller to også være interessant).

mvh jesper

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 28-09-03 18:07

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ADSI+Perl&btnG=Google+Search

Fra : Jesper

Dato : 28-09-03 20:45

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ADSI+Perl&btnG=Google+Search

Det kunne jeg nu godt selv have fundet :) Jeg ledte efter nogle lidt mere
brugbare hits - helt specifikt leder jeg efter noget der fortæller mig
hvordan jeg søger efter objekter i AD.

mvh jesper

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 29-09-03 07:00

Jesper wrote:

> http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ADSI+Perl&btnG=Google+Search
>
> Det kunne jeg nu godt selv have fundet :)

Så kunne du jo skrive det:)

> Jeg ledte efter nogle lidt mere
> brugbare hits - helt specifikt leder jeg efter noget der fortæller mig
> hvordan jeg søger efter objekter i AD.

Har du læst de to første sider google finder til dig?

Den ene side nævner en "ADSI Browser Written in Perl" man kunne jo godt
forestille sig at den gør alt du gerne vil kunne...

Fra : Jesper

Dato : 29-09-03 16:25

> Så kunne du jo skrive det:)

ja, det kunne jeg vel

> Har du læst de to første sider google finder til dig?
>
> Den ene side nævner en "ADSI Browser Written in Perl" man kunne jo godt
> forestille sig at den gør alt du gerne vil kunne...

Yep, havde læst dem begge, men desværre var de ikke brugbare. Jeg har dog
selv fundet løsningen på problemet inde på activestate's forum.