Stregtype
Fra : philip

Dato : 27-09-03 19:04

Er der nogen der ved, hvordan man laver en linjetype som den jeg har
uploadet til dk.binaer som Stregtype i autocad?
Den bruges ofte til at vise dampspærren. Jeg har Express Tools med Make
Linetype, men kan ikke finde ud af at få udfyldt/tykkelse på hver anden
streg. HAr prøvet med Shape, Block, Hatch og Width på en polylinje - uden
held.

Mvh Philip

Fra : H.J.Suurland

Dato : 28-09-03 08:17

"philip" <phpe@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvordan man laver en linjetype som den jeg har
> uploadet til dk.binaer som Stregtype i autocad?
Prøv at kigge på scriptet "Superliner" som jeg har uploaded i dk.binaer

Med venlig hilsen
Hans