XP op mod NW 4.10
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 24-09-03 09:14

På en nyligt installeret XP pc, som kører op mod NW4.10 (med Microsofts
Netware Client) ser jeg en del mærkelige fejl, fx.
at en åbnet fil i Word fx. ikke er tilgængelig på nettet, selvom den lige er
læst, og ikke kan gemmes.
i en kopiering af en del file en meddelelse om at en fil ikke er tilgængelig
(så kopieringen stopper)
lange ventetider
osv.

Har andre set noget lignende?
Mod samme server køres NT4 og Win2000 med MS Client, tilsyneladende uden
problemer.
Downloader man bare Novell's client (ligesom tidligere til Win95, 98), og så
virker det bare?
Eller får man andre problemer?

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-09-03 19:51

"Lars P. Magnussen" <nix_spam_lpm@magnatek.dk.nejtak> skrev :

>Downloader man bare Novell's client (ligesom tidligere til Win95, 98), og så
>virker det bare?

Jep - det burde det gøre
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Dan Spares

Dato : 21-10-03 08:23

Nej, sikkert ikke.