Guide til fremstilling af fløjte, lut ell
Fra : Lars Sommer

Dato : 23-09-03 20:30

Jeg kan ikke umiddelbart finde bedre steder at spørge, så jeg forsøger her:
Er der nogen der kender en eller flere netsider med guider til
fremstilling af musikinstrumenter til live? Jeg søger et af de i
emnefeltet stående.

/ Lars Sommer

Fra : Claus Olesen

Dato : 25-09-03 02:55

Lars Sommer wrote:
> [...]
> Er der nogen der kender en eller flere netsider med guider til
> fremstilling af musikinstrumenter til live? Jeg søger et af de i

Anna's Crafts Links Page ville være et godt sted at starte:
http://www21.brinkster.com/annascrafts/

Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me