lokalt nætværk
Fra : Carsten Ducjan

Dato : 06-01-01 13:03

Kære gruppe
Jeg har et problem som jeg umiddelbart ikke kan se løsningen på så derfor
søger jeg hjælp her.
Vi har et lokalt netværk hvor der er opkoblet 3-4 computere.
Den ene er koblet til Internettet over en ISDN forbindelse, og de andre
enheder kan så over netværket bruge denne forbindelse. Den er bare det
problem at nogle af de andre enheder af og til af sig selv over netværket
kalder op til Internettet, det er ikke hensigtsmæssigt og også dyrt.
Hvordan sætter jeg systemet op sådan at alle computere først spørger om man
ønsket tilslutning inden de går på nettet.
Jeg tror at det er noget af min søns stoftvær/spil der kalder uopfordret op
til nettet.
KH Carsten

Fra : kch2001

Dato : 24-04-01 09:51

Hej Carsten

Du skal prøve at gå ind i tilføj/fjern software. Se efter om Windows update er installeret, hvis dette er tilfældet, så afinstaller programmet og du er ud over problemerne

Med venlig hilsen

Klaus Christensen

http://www.kandu.dk/