Groupwise problemer.
Fra : Morten Strårup

Dato : 18-09-03 10:39

Hej!

Mine kunder oplever nogle underlige ting med Groupwise. Vi kører med en version 6.5.1 af klienten på W2K, og serveren er en 6.5.0 på NW 5.1. Der er tidligere på året blevet opdateret fra GW 5.2.

Der er to ting som går galt.

1. Nogle gange når man retter en aftale og trykker på offentliggør så går Groupwise klienten ned. Det er ikke altid ved samme aftale det sker, og problemet med den specifikke aftale kan godt være væk dagen efter.

2. Det er for nogle kunder ikke muligt at sende post til bestemte adresser. Forsøger jeg at sende post til den adresse fra min egen GW konto er der ikke noget problem. Nogle har problemet når de sender post ud af huset, andre når de sender til en anden GW konto. Ved en del kunder var problemet at der efter opgraderingen af GW havde sneget sig et internet: ind foran email-adressen, og her hjalp det da også at fjerne dette igen, men jeg har så stadigvæk nogle kunder hvor problemet ikke forsvinder, ej heller ved at fjerne den pågældende adresse helt fra adressebogen.

Håber der nogle som har en god ide eller to til hvad der kan være galt?

MVH

Morten Strårup