farvel Thomas
Fra : charlotte nygaard-je~

Dato : 16-09-03 06:20

jeg blev uventet og i mod alle odds gravid i 2001.ikke desto mindre
var jeg så lykkelig.men jeg var alene.ingen far ingen familie.kun
thomas og jeg.har haft en hæftig fortid som mere mand end kvinde også
mht.jobs derfor går jeg til min kommune for at bede om en støttfamilie
til thomas så vi begge har det godt og jeg kan så lære min
kvindelige/moderlige side at kende.fin planlægning for mit ufødte barn
og jeg selv og vor fremtid.
2 mnd'er henne vil hørsholm kommune bortadoptere min søn.alene og
meget gravid kæmper jeg i mod.d 9-10-01 kl 08:40 føder jeg thomas,min
dejlige dreng.lykkerusen er ikke til at beskrive.3 døgn får vi sammen
da hørsholm kommune gør sit indtog på fødegangen og forlanger at få
thomas med.ingen forstår.fra overlæge til jordmoder og
sygeplejerske.de indkalder derfor til møde for at få et argument der
gir mening.Ann- christine pedersen hørsholm kommune dem/os intet
brugbart svar, andet end at jeg har en grim fortid.bemærk det er
fortid.samtlige udtalelser fra fagfolk vælger kommunen at ignore helt
og aldeles.der blir skrevet en sag på mig der er pure opspind.nu blir
min dreng 2 år og vi har ikke fået lov til at kende hinanden,tiden
løber fra os.i august skriver jeg under på en blank handlingsplan og
får den retur i udfyldt stand.var der en der sagde dokumentfalsk?var
der en sagde injurie? jeg nøjes med at sige de binder os på mund og
hånd.og her er ikke handlet efter barnets tarv.man gør et menneske
fortræd et barn fortræd.havde jeg kendt til den fatale konsekvens af
at ærligt bede min kommune om hjælp havde jeg naturligvis ikke
henvendt mig.som Jens Okking også siger:verden vil bedrages.jeg må
trist erkende sandheden bag de ord.til sidst vil jeg for god orden
skyld understrege
at thomas er fjernet kun med det argument der handler om min fortid
og som ordet i sig selv fortæller handler det altså om min fortid.en
tid der ikke kommer tilbage da de fleste af os før el. siden vælger at
blive voksne.jeg overlever ved tanken om at da det ikke kan blive
værre kan det nu kun blive bedre.savnet er det værste.
de bedste hilsner Thomas og Charlotte

Fra : Nikita

Dato : 16-09-03 16:02

"charlotte nygaard-jensen (slet A0GQ8)" <mariamaria@A0GQ8mester-d.dk> skrev
i en meddelelse news:10636896960.76312694775789@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> blive voksne.jeg overlever ved tanken om at da det ikke kan blive
> værre kan det nu kun blive bedre.savnet er det værste.

Hvor jeg kender det... da jeg fik min søn Joey var jeg 18 år gammel, 14 dage
før jeg blev 19. Kommunen fandt mig for ung til at være mor... Mon man så
også kan være for gammel til at blive mor?? Vi kæmpede... min eks og jeg...
og fik lov til at beholde vores barn... men den dag i dag har jeg stadig
mareridt om at de kommer og tager ham, 3 gange har de forsøgt, og hver gang
har kommunen tabt... Har du overvejet at få sagen taget op og henvende dig
til en psykolog (En sådan har du krav på at kommunen betaler) og en advokat
der kan kæmpe din sag, det kan du somregel få fri process til?? Måske kan
det hjælpe, jeg ved det hjalp mig og min søn at have en psykolog og en
advokat til at tale min sag.

Du er velkommen til at skrive privat til mig... og enddog få mit tlf nummer,
hvis du har brug for at snakke....

Kram fra Charlotte

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 17:01

Nikita wrote:

> Har du overvejet at få sagen taget op og henvende dig
> til en psykolog (En sådan har du krav på at kommunen betaler)

Klap nu lige hesten, Nikita.
Før du sætter alt for mange griller i hovedet på Charlotte, så sæt dig
lige ind i de generelle regler for psykologhjælp og fri proces, og hold
dem op mod de oplysninger vi reelt har fået af Charlotte.

Skal man tro http://www.psykologhjaelp.dk/hvem-kan.html så er det
altså ikke "bare lige" noget man har krav på.

Og vist slet ikke noget der - jf. den beskrivelse Charlotte kommer med -
er relevant i den aktuelle situation.

> og en advokat
> der kan kæmpe din sag, det kan du somregel få fri process til??

Fri proces er sandelig ikke noget man "som regel" får.....Der ganske
specifikke krav til bevillingen.

http://www.friproces.dk/0002.html

Ud fra de givne oplysninger er der ikke belæg for at kunne sige om
Charlotte kan få /fri proces/ bevilliget eller ej.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette