Revdate
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 15-09-03 19:30

I AutoCAD Lt 2002 var der i kommandoen Revdate 3 attibutter når man
eksploderede den og disse kunne man flytte rundt så de passede ind i ens
teg.hoved.

I Lt 2004 er der kun en attribut når man eksplodere den og den udfyldes med
alle 3 oplysninger, dato sign. samt tegn. navn før var det delt, hvad gør
jeg for at få de 3 attibutter placeret de rigtige steder.

Jeg har 6 kunder hvor det nu ikke virker

Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk

My favorite command in AutoCAD is <.QUIT> (followed by BEER)...

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 16-09-03 10:58

"Edwin Elowsson" <ee@elovson.xdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk
>
> My favorite command in AutoCAD is <.QUIT> (followed by BEER)...

Jeg har fundet løsningen på AutoCAD's hjemmeside

mvh edwin