Inch i AutoCAD Lt 2004
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 15-09-03 19:24

Jeg har fået en papir tegning fra USA, den er målsat med eks, 2½ , 1/16
ect, i tommer.

Hvordan angiver jeg dette i AutoCAD Lt 2004, så jeg slipper for først at
regne det ud.

Jeg ved hvordan jeg stiller Unit.

Der står i manualen hvordan man omsætter en tegning fra tommer til decimal
visa vers, men ikke hvordan man indtaster f.eks. 8 3/16 tomme.

Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk

My favorite command in AutoCAD is <.QUIT> (followed by BEER)...

Fra : Leif

Dato : 16-09-03 19:56

Jeg ved IKKE hvor, men et eller andet sted i DIMSTYLE er der noget med at
vise både
mm og Inch samtidig......

Mvh, Leif