Opgradering af nw 4.10
Fra : Brian

Dato : 15-09-03 18:21

Hej

Tilgiv et måske lidt "dumt" spørgsmål...:

Jeg skal have opgraderet en Netware 4.10 til 4.11 - kan man det ?
Eller er det en af de opgraderinger der kostede dengang, og i dag
betyder at man skal have "det sidste nye" selv om man fint kunne klare
sig med en 4.11

MVH. Brian

Fra : Jock Iuel

Dato : 15-09-03 22:29

Jeg tror faktisk ikke at du kan opgradere til mindre end 6.0 - måske
enda 6.5, den er jo lige kommet på gaden. Men 4.11.... den mulighed
udløb for en 5-6 år siden
Og husk - ingen spørgsmål er for dumme

--------------------
Jock Iuel - Helsinge

Fra : Brian

Dato : 16-09-03 07:43

On Mon, 15 Sep 2003 23:29:12 +0200, Jock Iuel wrote:

> Jeg tror faktisk ikke at du kan opgradere til mindre end 6.0 - måske
> enda 6.5, den er jo lige kommet på gaden. Men 4.11.... den mulighed
> udløb for en 5-6 år siden
Som jeg frygtede...
> Og husk - ingen spørgsmål er for dumme
Men nogen kan godt være på grænsen ;)

> --------------------
> Jock Iuel - Helsinge
Så er næste spørgsmål så, hvor handler i Novell produkter henne ?
Jeg er ved at blive selvstendig, så det burde være muligt at handle
direkte med novell.dk
Eller er der andre, der har så god service at man bare _må_ handle der ?

MVH. Brian

Fra : Jock Iuel

Dato : 16-09-03 19:51

Brian wrote:
> [...]
> direkte med novell.dk
> Eller er der andre, der har så god service at man bare _må_ handle der ?

Novell sælger til distributørerne, der sælger til forhandlere, der
sælger til slutbrugere. For at købe hos en distributør skal du være
forhandler og evt. oppebære visse certificeringer. Alternativt kan du
finde en kompetent forhandler via
http://www.novell.com/offices/emea/danmark/partners_programs/partner/bep.html.
Dem der er nævnt her er de seriøse forhandlere - de andre "har det bare
i deres sortiment".

Jock Iuel