Hvor kan man købe....
Fra : Mike Hansen

Dato : 12-09-03 11:55

Hvor kan man købe udstyr til live rollespil?

det jeg leder efter er et sted på nettet hvor jeg
kan købe de ting jeg skal bruge.
f.eks. bue, skjold, sværd og brynje

Fra : Gitte

Dato : 12-09-03 15:09

"Mike Hansen" <matrix@stofanet.dk> wrote in message news:<3f61a5f3$0$6705$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Hvor kan man købe udstyr til live rollespil?
>
> det jeg leder efter er et sted på nettet hvor jeg
> kan købe de ting jeg skal bruge.
> f.eks. bue, skjold, sværd og brynje

Man kan købe næsten alt laiv-rollespilsudstyr, over www.faraos.dk.

Det man køber der inde er god kvalitet, men prisen er også derefter.

Hilsen Anders

Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 13-09-03 15:54

>Man kan købe næsten alt laiv-rollespilsudstyr, over www.faraos.dk.
>

>Det man køber der inde er god kvalitet, men prisen er også derefter.

Synes personligt ikke selv at Faraos har særlig meget af noget som
helst, samt at de er for dyre kvaliteten taget i betragtning....

Kig på:
http://www.laivforum.dk/links.php?cat=5

der er links til både indlandske og udenlandske sites der sælger
latexvåben, middelalderdragte, rollespilsdragter mm.

Ellers kan jeg varmt anbefale Museum Replicas
http://store.museumreplicas.com/cgi-bin/www11650.storefront , de har
en del gode dragter der er virkelighedstro, og prisen finder jeg selv
rimelig. (du kan tilmed købe officielle Monty Python dragter :) )

Johnny

Fra : Gitte

Dato : 12-09-03 15:11

Fra : Gitte

Dato : 12-09-03 15:13

Fra : Gitte

Dato : 12-09-03 15:14

Fra : Gitte

Dato : 12-09-03 15:14

Fra : N/A

Dato : 12-09-03 18:32

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 12-09-03 18:32

Et godt svar Gitte Anders.

Men ikke SÅ godt.

Hilsen Mads

Fra : Kasper B,

Dato : 23-11-03 11:05

Ved ikke om man kan købe over nettet på www.fantask.dk , men de er
ihvertfald igang med deres egen live-våben-handel. De ser ok fede ud, og så
er de billigere end faraos. Ved ikke hvor du bor hende, men jeg ville da
tage et smut forbi deres forretning hvis det var mig.