Windows print
Fra : PD

Dato : 11-09-03 08:39

til orientering har jeg erfaret flg. ved Windows printer i Novell miljø
Hvis Windows printer er væk i forskellige programmer, så skal der
installeres Novell Client 4.83 SP 1. Den løser problemet

Mvh
Peter

Fra : Jock Iuel

Dato : 11-09-03 21:28

Endnu bedre er det at installere 4.90 - den løser endnu flere problemer.
Et er f.x, at det er nemmere at browse Netware-servere.

---------------------
Jock Iuel - Helsinge

Fra : John

Dato : 12-09-03 10:28

Nu vi er ved emnet printere
Er der nogen der ved hvordan man får klienten til at lade være med at
komme med en popup bekræftigelse hver gang den har sendt et printjob til
spoolen på en nw 4.10

/John

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 12-09-03 21:04

On Fri, 12 Sep 2003 11:28:28 +0200, John <John@not.at> wrote:

>Nu vi er ved emnet printere
>Er der nogen der ved hvordan man får klienten til at lade være med at
>komme med en popup bekræftigelse hver gang den har sendt et printjob til
>spoolen på en nw 4.10

På printerobjectet skal du fjerne Notification. Der er også et kryds i
klienten - jeg mener det et den fane bagerst til venstre, jeg kan ikke
huske hvad den hedder.

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.