|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Tele2 - åh nej .. hvorfor forstår de intet~ Fra : Peter Jensen
 | 
 Dato :  10-09-03 16:41
 | 
 |  | Ja, jeg var også en af dem som ville ofre min nuværende CyberCity udbyder
 til fordel for tele2's daværende knald-tilbud. Men men - jeg er så også en
 af dem som fik en favorabel aftale med CyberCity og ønskede derfor ikke
 tele2 adsl alligevel. Dette informerede jeg tele2 op til flere gange og det
 tog (så vidt jeg husker) omkring 5 emails at få et svar fra dem.
 
 I deres sidste email stod der at jeg bare skulle skrive mit telefonnumer så
 ville supporten sørge for at få det ud af verden. MEN! - så kvikke er de jo
 ikke derinde og jeg fik desuden heller aldrig en bekræftelse på at jeg havde
 afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.
 
 Nu har jeg så modtaget et modem - eller mine forældre har. Det forstår jeg
 så intet af. Men det sjoveste af det hele er at jeg har modtaget en regning
 på 1244,35 kroner som åbenbart dækker adsl fra den 3 august til og med d.
 11. november.
 
 Jeg forstår ikke hvorfor fanden Tele2 skal være så stupide. Har forsøgt mig
 flere gange på tele2's kundeservice telefon, men det er jo håbløst. Hvad
 fanden kan man så gøre?
 
 Mvh.:
 Peter Jensen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Hansen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  10-09-03 17:07
 | 
 |  | "Peter Jensen" <mentor_SLETMIG_@haiku.dk> wrote in message
 news:bjngna$1hjo$1@news.cybercity.dk...
 > Ja, jeg var også en af dem som ville ofre min nuværende CyberCity udbyder
 > til fordel for tele2's daværende knald-tilbud. Men men - jeg er så også en
 > af dem som fik en favorabel aftale med CyberCity og ønskede derfor ikke
 > tele2 adsl alligevel. Dette informerede jeg tele2 op til flere gange og
 det
 > tog (så vidt jeg husker) omkring 5 emails at få et svar fra dem.
 >
 > I deres sidste email stod der at jeg bare skulle skrive mit telefonnumer
 så
 > ville supporten sørge for at få det ud af verden. MEN! - så kvikke er de
 jo
 > ikke derinde og jeg fik desuden heller aldrig en bekræftelse på at jeg
 havde
 > afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.
 
 Uden at være bagklog.. Er der nu nok ikke så meget bøvl.. Hvis.. Man sender
 et brev.. Med alle oplysninger omkring navn, adresse
 installationstelefonnummer, og en copi af bekræftigelsesmailen på
 bestillingen.
 
 Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
 dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..
 
 
 
 
 |  |  | 
  Peter Jensen (11-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Jensen
 | 
 Dato :  11-09-03 02:10
 | 
 |  | 
 "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
 news:3f5f4c2f$0$54797$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 > Uden at være bagklog.. Er der nu nok ikke så meget bøvl.. Hvis.. Man
 sender
 > et brev.. Med alle oplysninger omkring navn, adresse
 > installationstelefonnummer, og en copi af bekræftigelsesmailen på
 > bestillingen.
 >
 > Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
 > dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..
 
 Det har du naturligvis ret i og det har jeg også gjort den dag idag.
 Men deres måde at tackle deres mails kan alligevel forbavse mig.
 
 Mvh.:
 Peter
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |