Tempus vivo junior
Fra : Gitte

Dato : 10-09-03 07:57

Hej derinde...

Min søn (12 år) vil så gerne spille liverollespil. Vi bor i
nordsjælland og har hørt at der findes en forening (Tempus Vivo) som
afholder liverollespil for børn i Vestskoven, men hvor i Vestskoven ?.
Vi har prøvet flere gange at besøge deres hjemmeside, men den virker
ikke. Vi har også prøvet gennem laivforum, men kan ikke finde ud af
hvordan vi får kontaktet foreningen.

Er der nogen af jer der kan hjælpe en stakkel elver der prøver at få
lov til at spille ??

Hilsen Gitte

Fra : LegionX

Dato : 10-09-03 22:21

Gitte wrote:
> [...]
> hvordan vi får kontaktet foreningen.
>
> Er der nogen af jer der kan hjælpe en stakkel elver der prøver at få

hmm.. normalt ville jeg henvise til sleipners foreningsliste, men enten
er der sket noget vildt og voldsomt på en generalforsamling jeg ikke har
været inviteret til, eller også har nogle andre overtaget deres hjemmeside.

Dér kunne man ellers have fundet kontaktpersoner osv.

Fra : Dallemusen

Dato : 11-09-03 06:08

Hvor meget jeg end går ind for dyrevelfærd kunne de da godt lige ha gjort
det lidt smartere, men de vil vel helst ikke ha at de bliver "set" sammen
med rollespillere når de nu har investeret i tv-reklamer og alt muligt

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : LaSG \(Lars Sommer\)

Dato : 06-10-03 23:14

Så vidt jeg husker holder foreningen Lorania arrangementer i en skov i
nordsjælland 3. lørdag hver måned. Kan ikke lige huske skovens navn, men det
står på enten loranias side (som google nok kender), eller i kalenderen på
www.liveforum.dk

/lasg

Fra : Jesper Makholm

Dato : 19-10-03 20:06

stedet man mødes i vestskoven er ved oksebjerget og det er anden
lørdag i måneden ...

>"Gitte" <gitlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Oldgames.nu -- Verdens største side med gamle spil

Oldgamers.dk -- Verdens største forum om gamle spil