Mangler desperat en OS/2 2.11 UK diskette ~
Fra : Thomas Forsmark Soer~

Dato : 08-09-03 08:42

Hejsa,

Er ved at geninstallere en OS/2 server der har haft et harddisk crash.
Men under installationen finder jeg ud af at diskette 4 er defekt.

Min bøn er derfor.. Har du en OS/2 2.11 UK diskette 4 eller eller en
OS/2 2.11 UK CD vil du så ikke zippe indholdet af den og emaile den
til mig (altså kun diskette 4).

På forhånd tak
Desperate hilsner
Thomas Forsmark Sørensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-09-03 09:35

Thomas Forsmark Soerensen wrote:

> Min bøn er derfor.. Har du en OS/2 2.11 UK diskette 4 eller eller en
> OS/2 2.11 UK CD vil du så ikke zippe indholdet af den og emaile den
> til mig (altså kun diskette 4).

Har desværre kun den danske version tilbage. Sig til, hvis du har lyst
til at prøve, om den kan bruges. Hvis du ikke får fat i en diskette her,
så prøv evt. IBM, når man har licens, kan man typisk få nye medier, evt.
mod at betale omkostninger i forbindelse med kopiering/fremsendelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen