vampire/werewolf
Fra : Michael VF

Dato : 04-09-03 13:37

Ville lige høre herinde om der er nogen der ved hvad der kom først:
"Werewolf: the Apcalypse" eller "Vampire: The masquerade".
Drejer sig om et væddemål

/Michael

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 04-09-03 14:26

"Michael VF" <ville@junk.slofanet.dk> writes:

> Ville lige høre herinde om der er nogen der ved hvad der kom først:
> "Werewolf: the Apcalypse" eller "Vampire: The masquerade".
> Drejer sig om et væddemål

Vampire. Det var det første WhiteWolf spil (sjovt nok).
For at være sikke tjekkede jeg lige bøgerne.
Vampire siger "Copyright 1992", mens Werewolf er "Copyright 1994".

/L

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-09-03 15:03

On Thu, 4 Sep 2003 14:37:21 +0200, "Michael VF"
<ville@junk.slofanet.dk> wrote:

>Ville lige høre herinde om der er nogen der ved hvad der kom først:
>"Werewolf: the Apcalypse" eller "Vampire: The masquerade".
>Drejer sig om et væddemål

Vampire er første del af White Wolfs "World of Darkness"-serie.
Werewolf er anden del.
Mage: The Ascension er tredje del.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: transparent (og ikke transperant)

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 04-09-03 18:32

Hvad de sagde. Vampire kom først.

Hilsen Mads