Padma28
Fra : Niels Plougmann

Dato : 03-09-03 09:11

Jeg har hørt om en del menesker der tager Padma28, uden at de lider af
vindueskiggersyge.
Hvad gør det ellers godt for?

hilsen Niels

Fra : arc@na

Dato : 04-09-03 07:40

"Niels Plougmann" <liselotte.plougmann@villabynet.dk> wrote in

> Jeg har hørt om en del menesker der tager Padma28, uden at de lider af
> vindueskiggersyge.
> Hvad gør det ellers godt for?

Det er svjeo den eneste dokumenterede effekt af præparatet. Men til gengæld
er dokumenteringen meget grundig.

arc@na

Fra : Niels Plougmann

Dato : 04-09-03 19:22

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> wrote in message
> [...]
gengæld
> er dokumenteringen meget grundig.
> Hjælper det på forkalkning andre steder i kroppen?
hilsen Niels

Fra : arc@na

Dato : 04-09-03 22:15

> hilsen Niels

Aner det ikke.

Er du for resten ikke rar at lave et ekstra linjeskift mellem det, du
svarer på, og det du selv skriver, da det ellers kan være besværligt at
finde rundt i indlægget.

Normalt ville >> i dette indlæg nemlig betyde, at det var noget jeg havde
skrevet.

Læs gerne mere på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 10-09-03 00:03

> Aner det ikke.

- men der er en god side om præparatet her. Desværre kun på tysk:
http://www.drogerie2000.ch/ratgeber/diverses/padma.htm

Det her er om Padma28 mod MS (!!!?) på engelsk:
http://www.ever.ch/padma28ms.htm

Her er et link jeg stoler mere på:
http://www.tibetischemedizin.org/studien/wissdok_220803.pdf - desværre
igen kun på tysk.

arc@na

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 04-09-03 08:46

Niels Plougmann wrote:

> Jeg har hørt om en del menesker der tager Padma28, uden at de lider af
> vindueskiggersyge.

Que? Vindueskiggersyge? Udstående øjne?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : arc@na

Dato : 04-09-03 18:05

Steen Eiler Jørgensen <oz1sej@REMOVETHISget2net.dk> wrote in news:bj6qjd
$j0u$1@sunsite.dk:

> Que? Vindueskiggersyge? Udstående øjne?

Nej, det kliniske navn er claudicatio intermittens, det drejer sig om
forkalkning i benenes arterier som gør, at man bliver hyppigt nødt til at
standse op mens man går. Deraf navnet.

arc@na

Fra : Pia J

Dato : 05-09-03 12:04

> [...]
>
> Nej, det kliniske navn er claudicatio intermittens, det drejer sig om
> forkalkning i benenes arterier som gør, at man bliver hyppigt nødt til at

LOL - og jeg sad her og var temmelig skeptisk indstillet overfor muligheden
af medicinering af "lurere"

:Pia

Fra : arc@na

Dato : 05-09-03 16:56

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> LOL - og jeg sad her og var temmelig skeptisk indstillet overfor
> muligheden af medicinering af "lurere"

Den er go' nok - vent du bare en 30-40 års tid... gnæk, gnæk... )

arc@na

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-09-03 22:38

On 04 Sep 2003 17:04:43 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.email.org>
wrote:

> [...]
>
>Nej, det kliniske navn er claudicatio intermittens, det drejer sig om
>forkalkning i benenes arterier som gør, at man bliver hyppigt nødt til at

Der er ET punkt der skal bruges til dette, og det er Blære 67, man kan
bruge en lille pind til at presse på punktet, i ca. 20 min hver dag.
Punktet sidder på lille tåen lige hvor neglen starter og på ydersiden
lige op ad roden.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk