hjælp handicap bil
Fra : charmetrold1

Dato : 25-08-03 15:23

Hej
jeg har nu søgt i to år på at få en trivelsbil til min søn som er
A-typisk autist og mental retaderet, kommune siger ja amtet siger nej
ankestyrelsen siger nej. min egen kommune mener vi er offer for
kassetækning, nu er vi igang med en ny ansøgning det er opslidene, men
jeg har alt at vinde ;:) Mon der er nogen derude der ved hvor man kan
evt søge fonde så jeg i det mindste kan søge om hjælp til kørekort, Min
søn har ikke set sin mormor osv i to år da det er stor psygisk
belastning at tage ham med i tog og bus.
Kærlig hilsen
charmetrold1

http://www.kandu.dk/

Fra : cybs

Dato : 25-08-03 17:34

"charmetrold1" <charmetrold1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3f4a1c8b$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> jeg har alt at vinde ;:) Mon der er nogen derude der ved hvor man kan
> evt søge fonde så jeg i det mindste kan søge om hjælp til kørekort,

For fonde, se i midtersiderne til Dansk Handicap Forbunds
medlemsblad "Handicapnyt" - der er ofte omtalt fonde, som
snart har deadline for ansøgning.

MVH

cybs

(for email x=1)