Svær og skjold til børn
Fra : Henrik Engel

Dato : 25-08-03 13:53

Hej NG'er

Er der nogen der ligger inde med nogle tegninger eller lign. på en
opskrift til et sværd og skjold til ganske små børn.

Jeg syntes let at det bliver slt for klodset hvis det skal laves småt
nok. Min søn er kun 2 år og vil så gerne have et sæt til at slås med.

Henrik Engel

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 25-08-03 16:14

Henrik Engel <hengel@PYWQ8mail.dk> (slet PYWQ8) writes:

> [...]
>
> Jeg syntes let at det bliver slt for klodset hvis det skal laves småt
> nok. Min søn er kun 2 år og vil så gerne have et sæt til at slås med.

Prøv BR legetøj eller Toys'R'Us. Det er klart nemmere end at lave
noget selv, og det er ikke specielt dyrere. Og hvis din søn kommer
til skade med det, kan du klage til andre end dig selv.

   Torben

Fra : Jakob Lund Krarup

Dato : 04-12-03 20:39

Hehe.. det er godt nok noget tid siden du spurgte - men så kan andre da også
få glæde af følgende link:
http://jake.dk/jakob/rollespil/skumvåben/

Her har jeg lagt en detaljeret vejledning i at lave skumsværd - både en
avanceret og en simpel version.

Venlig hilsen - Jakob

--
Fjern X'er fra min mailadresse hvis du vil svare mig :o )

Fra : Minna Nybro Christen~

Dato : 31-08-03 10:52

Ellers køb et billigt ligge underlag, og skær ud af det. Så kan du kun lave
små våben. Uden forstærkninger i det, er det meget blødt.

Jacoby