Inventor, lidt hjælp.
Fra : MuLLE

Dato : 22-08-03 20:06

Hejsa NG.

Mit firma, har lige skiftet til inventor 7.
Så vil jeg gerne vide om der findes steder på nettet, hvor man kan læse om
hvordan man bruger det.

På forhånd tak.

MvH MuLLe

Fra : Brian Lænø

Dato : 22-08-03 20:49

"MuLLE" skrev
> [...]
>
> Mit firma, har lige skiftet til inventor 7.
> Så vil jeg gerne vide om der findes steder på nettet, hvor man kan læse om

Hvis du ikke har været på kursus, så tag et grund kursus.
Et kursus er dyrt, men det bliver hurtigt dyre i spildt tid, ikke at tage
et.
Jeg har været på kursus ved NTI, jeg har været godt tilfreds med de kurser
jeg har fået der.
www.nti.dk
På program cd'en ligger der også nogle øvelser, de giver også lidt træning.
Du kan også finde nogle øvelser på Sean Dotson hjemmeside.
http://www.sdotson.com/
Har du spørgsmål kan du spørge her, eller på cadforum.
http://www.cadforum.dk/
Og så er der jo også Autodesk egne nyhedsgrupper, dem finder du på deres
egen nyhedsserver.
server navn / adresse: discussion.autodesk.com
Man kan også læse dem med en browser på.
http://discussion.autodesk.com

--
Brian

Fra : MuLLE

Dato : 22-08-03 21:36

> Hvis du ikke har været på kursus, så tag et grund kursus.
> Et kursus er dyrt, men det bliver hurtigt dyre i spildt tid, ikke at tage
> et.

Jeg skal på kursus i det, men jeg vil gerne være på forkant med det.
Jeg synes der går for lang tid, endtil jeg skal.
Det er nok også for at blære mig lidt overfor de andre *GG*

> Jeg har været på kursus ved NTI, jeg har været godt tilfreds med de kurser
> jeg har fået der.
> www.nti.dk

Jeg kan ikke huske hvor vi skal på kursus, men jeg vil da kigge på dette.

> På program cd'en ligger der også nogle øvelser, de giver også lidt
træning.

Ja jeg har været det, men der har ikke været tid til at køre dem igennem
endnu.

> Du kan også finde nogle øvelser på Sean Dotson hjemmeside.
> http://www.sdotson.com/

Denne side tror jeg at jeg vil kigge meget på....
Jeg vil sige mange 1000 tak for hjælpen....

MvH MuLLe

Fra : Lars Christensen

Dato : 25-08-03 17:43

Du kan også købe inventorbogen på dansk.
Se www.Inventordk.dk

Mvh Lars