Fallout 2
Fra : lars

Dato : 21-08-03 16:55

Jeg er i gang med Fallout og der 3 ting som jeg gerne vil have hjælp med

Modoc Quest

Hvor finder man sønnen Johnny som er forsvundet ?
En Poptøzz i Vault City mangler en wrench hvor finder den henne ?
Combat armour ?, det kan umuligt passe at der ikke er en combat armour med i
spillet

taxa bon

christian

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 21-08-03 17:29

"lars" <bite@me.com> writes:

> Jeg er i gang med Fallout og der 3 ting som jeg gerne vil have hjælp med

Så skal du over i <URL:news:dk.spil.computer>. Denne gruppe er ikke
beregnet på computerspil. Followup-To sat til denne.

Prøv dog:
<URL:http://www.google.com/search?hl=en&q=fallout+2+walkthrough&btnI=I%27m+Feeling+Lucky>

> Hvor finder man sønnen Johnny som er forsvundet ?

Bemærk at børn er fjernet fra den europæiske udgivelse, så der er to
quests der ikke kan løse. Dette er en af dem. Den skulle virke i den
amerikanske version. Jeg ved ikke hvilken version der er i evtuelle
genudgivelser.

> Combat armour ?, det kan umuligt passe at der ikke er en combat armour med i
> spillet

Det er der skam også. Og hardened power armor (never leave home
without it).

/L