XP - disable separator page
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 20-08-03 20:22

Fra XP og Win2K udskriver jeg til en kø på en Novell 4.10 server.
Jeg har (Microsofts) Client Service for Netware installeret.
Jeg kan ikke finde noget sted i opsætningen hvor man kan fjerne separator
side udskriften. Sådan for at spare nogle træer i naturen.

Er der nogen som ved om det er MS-klienten/driveren der er problemet, eller
om det forsvinder hvis der installeres en ægte Novell klient. Og hvordan
kører den op mod en 4.10 server?

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 21-08-03 09:30

"Lars P. Magnussen" wrote:

> [...]
> om det forsvinder hvis der installeres en ægte Novell klient. Og hvordan

Hvis du har GSNW i kontrolpanelet, kan du i denne menu fjerne fluebenet
i "Print Banner".

/klaus