Terræn til tabletop spil
Fra : BB

Dato : 17-08-03 20:49

Hejsa

Nogen der kender nogle sider hvor man kan få tips til hvordan man laver
terræn, altså
træer, baser til figurer, vand osv. til tabletop spil.

Mvh. Brian (total nybegynder mht. tabletop spil)

Fra : Thomas Friis Antonse~

Dato : 18-08-03 10:10

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-08-03 17:17

"BB" <Nightowl@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej Brian

> Nogen der kender nogle sider hvor man kan få tips til hvordan man laver
> terræn, altså træer, baser til figurer, vand osv. til tabletop spil.

Har selv købt "How to make wargame terrain" som Games Workshop udgav for
mange år siden. Den var/er IMO rigtig god, men indeholder det meste af det
GW har på deres hjemmeside, og så lidt mere.

Du burde måske besøge Games Workshop i Kbh. Ligesom de holder
demonstrationer i deres spil, er jeg sikker på at de også holder workshops i
at lave terræn, specielt da de jo derved kan få solgt noget af deres udstyr.

et skal dog retfærdigvis nævnes at de knive, tænger, bor osv. som GW sælger,
normalt kan fås billigere i den lokale trælast/byggehandel.

> Mvh. Brian (total nybegynder mht. tabletop spil)

Det er du ikke den eneste der har været.

Lars

Fra : Merete N-p

Dato : 04-10-03 12:49

"BB" <Nightowl@galnet.dk> wrote in message
> [...]

Hej BB.

Hvis du gerne vil have noget vejledning på dansk, kan jeg anbefale dig
at se på nogle sider om modeljernbane. Her kan du finde beskrivelser til
almindeligt landskab, træer og bygninger

Prøv Den lille husbygger på http://modelbane-piger.dk/husbyggeren

Hilsen Merete

ps der er DM i modelbygning i Valby medborgerhus lørdag-søndag, måske
kan du også hente ideer der.