Fix pack ?
Fra : Elmo Jensen

Dato : 16-08-03 02:35

Hejsa!

Hvilket nummer har den nyeste danske Fix Pack (FP) til Warp 4.0 DK og hvor kan
den fås?

Jeg fik noget cdrom-værk nede fra Derly lige inden han døde, og på det
materiale ligger FP8 som den nyeste.

En anden ting vedr. LAN. Hvad gør jeg forkert, siden at jeg ikke kan se
indholdet på mine drev, på mine W2K pc'ere, fra OS/2, men godt kan se
indholdtet, på W98 drevene, på fruens pc. Det skal siges at alle Win-pc'ere
kører med FAT32. Det går fint nok den anden vej, altså se hvad der ligger på
OS/2 pc'ens drev fra Win-pc'erne.

Håber der er en der kan svare på det, for det er så småt begyndt at irritere
mig lidt

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : peter volsted

Dato : 16-08-03 04:41

hi

> Elmo Jensen wrote:
>
> Hejsa!
>
> Hvilket nummer har den nyeste danske Fix Pack (FP) til Warp 4.0 DK og hvor kan
> den fås?

I følge <http://ps.software.ibm.com/os2fixp/softupd.html> er 12 den
seneste danske.
Jeg kender ikke win>3.1

--
good luck

peter

Fra : Elmo Jensen

Dato : 16-08-03 15:56

Bøh

"peter volsted" <pvolsted@image.dk> skrev i en meddelelse

> I følge <http://ps.software.ibm.com/os2fixp/softupd.html> er 12 den
> seneste danske.

Også et tak og buk til dig

> Jeg kender ikke win>3.1

He.he...

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-08-03 06:01

On Sat, 16 Aug 2003 03:34:41 +0200, Elmo Jensen wrote:

>Hejsa!
>
>Hvilket nummer har den nyeste danske Fix Pack (FP) til Warp 4.0 DK og hvor kan
>den fås?

Prøv : ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/fixes/v4warp/danish

Her ligger en Warp 4 FixPak XRDM012, det ser ikke ud til at den nye kernel
er til at få på en del lokalsprog...

<snip>

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Everyone is entitled to be stupid, but some abuse the privilege.

Fra : Elmo Jensen

Dato : 16-08-03 15:54

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv : ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/fixes/v4warp/danish

> Her ligger en Warp 4 FixPak XRDM012, det ser ikke ud til at den
> nye kernel er til at få på en del lokalsprog...

Takker og bukker!

Med venlig hilsen
Elmo Jensen