pendulering
Fra : jessie

Dato : 12-08-03 14:19

hej gruppe
er der nogen som kan forklare mig hvordan man bruger et pendul
jeg bruger min vielesesring i kæde
men hvad er metoden ?
hvad siger det til mig??

mvh
jessie
jessica@surfmail.dk

Fra : all4you.dk

Dato : 12-08-03 17:37

"jessie" <jessica@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej gruppe
> er der nogen som kan forklare mig hvordan man bruger et pendul
> jeg bruger min vielesesring i kæde
> men hvad er metoden ?
> hvad siger det til mig??

Det er rimelig nem at svare på så her kan jeg også være med..
Pendulet svare lige hvad du vil have det til.!
Normalt er det : Ja - Nej - Ved ikke.
Men du kan også nøjes med at træne dig (det) op til at svare "Ja - Nej" og
så glemme "ved ikke".
Så får du da et svar...

Lav dit eget lille retual (ligegyldig hvad - men noget der siger at nu er
focus på pendulet) og så spørg pendulet om hvordan dit Ja ser ud og læg
mærke til hvilken vej det drejer rund.
Derefter spørg hvordan dit Nej ser ud og læg ligeledes mærke til hvilken vej
det drejer.
Der skulle gerne være tydelig forskel.
Vær ikkle tilfreds før der er tydelig forskel ellers snyder du bare dig
selv.

Og så er det bare om at stille nogle spørgsmål der kan besvares med et JA
eller et NEJ.

Andet er der ikke i det.!

NB: Hvorfor bruger du lige netop din vielsesring.?
Man kan bruge hvad som helst, det slår mig bare at du har et specielt ønske
når du bruger din vielsesring.

jan

Fra : arc@na

Dato : 12-08-03 22:39

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> wrote in

> [...]
> Normalt er det : Ja - Nej - Ved ikke.
> Men du kan også nøjes med at træne dig (det) op til at svare "Ja -

Ja, det er ligesom platisme(R). Der nøjes man dog med at slå plat og krone
med en mønt.

arc@na

Fra : all4you.dk

Dato : 13-08-03 12:54

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> "all4you.dk" <langholm@all4you.dk> wrote in

> Ja, det er ligesom platisme(R). Der nøjes man dog med at slå plat og krone
> med en mønt.

Det skal jeg ikke tør sige, men hvis platisme er dit felt, så er det nok
rigtig hvad du siger..
Jan

Fra : arc@na

Dato : 13-08-03 20:38

> Det skal jeg ikke tør sige, men hvis platisme er dit felt, så er det
> nok rigtig hvad du siger..

Det er nemlig rigtigt - jeg undlader at tænke selv, og så slår jeg bare
plat og krone om det i stedet for. Og lader de interstellare, kosmiske
vibrationer styre, hvilken side af mønten, som vender opad.

Det kræver selvfølgelig en høj grad af erhvervet tomhed.

arc@na

Fra : Søren Sutsko

Dato : 14-08-03 16:34

> [...]
> vibrationer styre, hvilken side af mønten, som vender opad.
>
> Det kræver selvfølgelig en høj grad af erhvervet tomhed.

Ja, jeg sværger nu til kaffegrums - det sviner bare sådan. men til gengæld
er det godt at rense hænder i når man har skiftet kæde på cyklen.

Sådan en gammel kæde er i øvrigt også god - smid den på jorden og gå i den
retning den peger!!

Disse tricks (minus det med at rense hænder i kaffegrums) har jeg lært
engang i et af mine tidligere liv, hvor jeg var så heldig at være Madam Mims
kat, Belzebub (dejlig sport mis) - endda TO inkarnationer i træk, men så
blev jeg fanget af Gårdmand Bjørn, men det er en helt anden historie........

Sivert Svendsen
Troldmand

(545- i timen - girokort tilsendes gerne og jeg beder for din sjæl)!!

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 20:22

"Søren Sutsko" <hej.med@dig> wrote in

> Ja, jeg sværger nu til kaffegrums - det sviner bare sådan. men til
> gengæld er det godt at rense hænder i når man har skiftet kæde på
> cyklen.

Næ, du - platismen er videnskabeligt dokumenteret i Carl Barks' værker. Der
er ikke noget at komme efter.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 20:28

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> wrote in

> Næ, du - platismen er videnskabeligt dokumenteret i Carl Barks'
> værker. Der er ikke noget at komme efter.

Link:
http://www.rackham.dk/artikel/artikel005.php

arc@na

Fra : Søren Sutsko

Dato : 14-08-03 21:46

> Næ, du - platismen er videnskabeligt dokumenteret i Carl Barks' værker.
> [...]

Har du så læst noget af Don Rosa - det rykker!!

Men OK, Barks er fedest!!

Steen Severinsen

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 22:22

"Søren Sutsko" <hej.med@dig> wrote in news:3f3bf4f1$0$21668
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Men OK, Barks er fedest!!

Han var Gud!

arc@na

Fra : all4you.dk

Dato : 14-08-03 21:18

> Det kræver selvfølgelig en høj grad af erhvervet tomhed.

Øvelse gør åbenbart mester..

Jan

Fra : Arcana Dragon

Dato : 14-08-03 21:38

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> wrote in news:bhgqq1$khht$1@ID-
119599.news.uni-berlin.de:

> Øvelse gør åbenbart mester..

Ja, bare spørg Dalai Lama.

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Arcana Dragon

Dato : 14-08-03 21:38

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> wrote in news:bhgqq1$khht$1@ID-
119599.news.uni-berlin.de:

> Øvelse gør åbenbart mester..

Ja, bare spørg Dalai Lama.

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Søren Sutsko

Dato : 14-08-03 21:47

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> skrev i en meddelelse

> "arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse

Mellem ø'rerne??

Fra : arc@na

Dato : 14-08-03 22:23

"Søren Sutsko" <hej.med@dig> wrote in news:3f3bf539$0$21656
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Mellem ø'rerne??

Tja, ligesom Anders And...

arc@na

Fra : Søren Sutsko

Dato : 15-08-03 13:28

> "Søren Sutsko" <hej.med@dig> wrote in news:3f3bf539$0$21656
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Tja, ligesom Anders And...
>
> --

Ja, han er skutte for kvik - og så de latterlig dydsmønstre af hans nevøer.

Fra : Rado

Dato : 13-08-03 18:39

On Tue, 12 Aug 2003 18:37:24 +0200, "all4you.dk" <langholm@all4you.dk>
wrote:

>"jessie" <jessica@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Det er rimelig nem at svare på så her kan jeg også være med..
>Pendulet svare lige hvad du vil have det til.!

Jeg ville sige det på den måde at pendulet virker som "oversætter" af
ens egen indre clairvoyante viden om de ting man spørger om. Det kan
altså intet i sig selv, men virker blot som et instrument for
underbevidstheden, som så gennem kroppens muskler sender svarene ud
igennem pendulets bevægelser.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein