FEDT MMORPG - Kom og Prøv det, det er grat~
Fra : Andy

Dato : 11-08-03 21:04

Hver menneske, elver, drow, ogre, troll, dværg og andre racer
der er enchanting, creating, kampe mod hinanden og andet godt i det.! Prøv
at chekke det ud på
www.racewarkingdoms.com/cgi-bin/kds/rwk.cgi?referred+by+Veldrin det er
gratis og totalt fedt! (der er nogle småting der koster penge men man kan
sagtens spille det uden at skulle betale for det)

Fra : DWM

Dato : 11-08-03 21:56

"Andy" <andysjunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

/Kenneth Iversen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 11-08-03 22:04

"Andy" <andysjunk@hotmail.com> writes:

> [...]
> gratis og totalt fedt! (der er nogle småting der koster penge men man kan
> sagtens spille det uden at skulle betale for det)

Dit indlæg er off-topic i dk.marked.*

Det ser mest af alt ud til at du forsøger at få folk til at klikke på
dit link så du får nogle hits på "referred by Veldrin".

Siden der linkes til er *fuldstændigt* intetsigende, og den forventer
endda at man har downloadet grafikken i forvejen. Jeg har fulgt linket
(dog uden "referred by Veldrin") og ved stadig ikke hvad det handler
om, eller hvad man forventes at gøre. Man kan lave en karakter, men
når man ikke ved hvad den skal bruges til, så er det meget svært at
gøre noget velovervejet.

Alt i alt ... enten fortæl lidt mere om hvad det her handler om, eller
giv et link der siger noget.
/L

Fra : SoftMan Brian

Dato : 11-08-03 22:01

"Andy" <andysjunk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gratis og totalt fedt! (der er nogle småting der koster penge men man kan
> sagtens spille det uden at skulle betale for det)

Og hvis de er bare lidt seriøse spiller du ikke så meget længere (med den
account).

Fra : Kent

Dato : 13-08-03 02:03

> [...]
> gratis og totalt fedt! (der er nogle småting der koster penge men man kan
> sagtens spille det uden at skulle betale for det)

Hej Andy

Jeg blev lidt interesseret i det, men hvor kan jeg finde regler
og info om spillet? Kan ikke finde noget på siden.

Kent

Fra : Andy

Dato : 13-08-03 06:14

der er diverse hjælpe sider man kan bruge for at få hjælp

www.rwkguide.tk
http://www.angelfire.com/co4/gwrwk
www.reddrag0n.tk

Fra : Andy

Dato : 20-08-03 20:08

*bump*

bare for at flere folk kan få glæde af dette dejlige spil :)

Andy

(for at folk ikke skal gå ned i bunden for at finde linket skriver jeg det
her...

Fra : DWM

Dato : 21-08-03 00:58

Endnu engang.