LOTR strategy game
Fra : BB

Dato : 09-08-03 20:32

Hejsa

Min bror har købt dette spil og vi vil egentligt bare vide om man
ikke kan købe de extra figure i plastik et eller andet sted for dem i
metal er da sindsygt dyre!

Vi bor i Odense.

Mvh. Brian

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 09-08-03 22:08

Nej. Games Workshops salgstrategi er: høje priser + total priskontrol.

Hvis I er heldige kan I finde figurene brugt via den Blå Avis eller lignede.

Jeg har iøvrigt skrevet en artikel om at samle en figurhær, som I kan finde
på avalon.dk.

Hilsen Mads

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-08-03 10:35

"BB" <Nightowl@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej Brian

> Min bror har købt dette spil og vi vil egentligt bare vide om man
> ikke kan købe de extra figure i plastik et eller andet sted for dem i
> metal er da sindsygt dyre!

Du kan godt købe figurer i plastik, men det er sikkert dem du har masser af
i forvejen.

Der skal nemlig laves rigtig mange af en figure før det kan betale sig at
lave den i plastik, så der for er det kun dem der allerede er i kassen som
kommer i plastik.

Et andet alternativ er at bruge andre figurer, eller brikker. Så er
spørgsmålet jo selvfølgelig om man spiller for spillets skyld, for figurenes
skyld, eller for GW's skyld. Jeg ved at GW har den holdning at der er bræt-,
rolle- og figur-spil, og så er der "The GW Hobby", hvilket indebærer at du
kun må spille med officielle GW figurer, male med GW's maling, bruge GW's
pensler osv.

Problemet er ikke kun at figurene er dyre, også at de ændre dem hele
tiden,og ændre reglerne for dem. Så du kan ikke engang være sikker på at du
kan bruge dine nuværende figurer næste gang de udgiver en ny version af
reglerne, eller at pludselig er dine figurer kun halvt så effektive som de
plejede at være, og at du derfor er nødt til at købe flere af dem.

Nu kan man selvfølgelig håbe at det er knap så slet i LORT spillet, som i de
øvrige GW spil, men jeg tvivler.

> Vi bor i Odense.

Så prøv i Comix, måske sælger de også brugte figurer.

Lars

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-08-03 18:16

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Nu kan man selvfølgelig håbe at det er knap så slet i LORT spillet, som i
de
> øvrige GW spil, men jeg tvivler.

Det er selvfølgelig en stavefejl. Der skulle have stået "...knap så
slemt...".

Derudover kan man jo diskutere om LORT også er en stavefejl, eller om det er
min underbevisthed der har spillet ind

Lars

Fra : Dion Haubro

Dato : 14-08-03 13:35

BB <Nightowl@galnet.dk> skrev:
>Min bror har købt dette spil og vi vil egentligt bare vide om man
>ikke kan købe de extra figure i plastik et eller andet sted for
dem i
>metal er da sindsygt dyre!

Jeg har et grundsæt til salg (komplet) inkl. alle figurer..
(umalede)
Du kan maile mig hvis du er interesseret!

Jeg bor i Århus.

Mvh.
Dion