Aria Worlds
Fra : Lars Funck

Dato : 07-08-03 14:16

Hejsa

Jeg er på udkig efter Aria Worlds fra Last Unicorn Games.

http://www.pen-paper.net/rpgdb.php?op=showbook&bookid=1857

Den er dog særdeles elusive

Er der nogen der har et eksemplar de ville være interesseret i at afhænde
for en passende pris? Eller ved I hvor man evt. stadig kan købe bogen?

PFT

Lars

--
Hvor er mit rumskib?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-08-03 18:41

Jeg tror der står et eksemplar i Avalon. Og biblotikaren kan sælge ud af
tingende...

Se www.avalon.dk

Hilsen Mads