Twilight:2000
Fra : Michael Christensen

Dato : 06-08-03 22:44

Købes...
Eller købes kopier af dine bøger, eventuelt kan vi bytte kopier...
mere er der vist ikke mere at sige til det...

MesterMc@hotmail.com !!!

Fra : Wrathchild

Dato : 07-08-03 07:52

Prøv at se på

www.farfuture.net

eller på

http://search.ebay.com/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&SortProperty=MetaEndSort&ht=1&query=twilight+2000

Så kommer du heller ikke ud i noget snavs ...

--
Wrath
------------------

Fra : Michael Christensen

Dato : 07-08-03 13:24

Tjaa.. Det er den, for det meste, første udgave af det.. Og det er vel
heller ikke snavs når firmaet ikke eksisterer mere ?? :)
på far future er det også 1st ed :(

Så jeg kan ikke se det slemme i at kopiere når man ikke kan købe bøgerne
mere....

/Michael

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-08-03 18:38

> Så jeg kan ikke se det slemme i at kopiere når man ikke kan købe bøgerne
> mere....

Det slemme består ikke i om du kan se det slemme eller ej. Det slemme består
i at det er ulovligt, fordi nogen (formodentlig) har rettighederne til
spillet.

Jeg siger det ikke for at være hellig, jeg har selv piratkopieret både det
ene og det andet i tidens løb. Jeg anfægter bare din undskyldning.

Hilsen Mads
Hmm, hvad betyder IP? http://dk.groups.yahoo.com/group/rollespildk/ har
svaret!

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 08-08-03 08:25

"Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> writes:

> Det slemme består ikke i om du kan se det slemme eller ej. Det slemme består
> i at det er ulovligt, fordi nogen (formodentlig) har rettighederne til
> spillet.

Det er lovligt at kopiere til eget brug. Det er først når du gør dit
kopi tilgængeligt for andre (ved salg, bortgivning, osv.), at du
bryder loven. Copyrightloven beskytter ikke alene ophavsretten, men
også kopiretten. Denne er dog desværre ved at blive udhulet grundigt
af senere tiltag i både USA og Europa.

   Torben