Shadowrun Net books
Fra : Helmar

Dato : 06-08-03 16:00

Er jeg blind eller er der bare ikke nogle af dem??? Jeg leder mere spicalt
efter en bog der kan forklare mere presict om Rigger/ Sensors.

Henrik

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-08-03 20:44

"Helmar" <throm@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg blind eller er der bare ikke nogle af dem??? Jeg leder mere spicalt
> efter en bog der kan forklare mere presict om Rigger/ Sensors.

Der er da masser:

NERPS: http://members.optushome.com.au/nerps/
Plastic Warriors: http://plastic.dumpshock.com/shadowrun/supplements.html
NAGEE: http://plastic.dumpshock.com/nagee/index.html
TSS: http://tss.dumpshock.com/
Andre: http://members.optushome.com.au/shadowrun-resources/

Om du specifikt handler om riggers ved jeg ikke, da jeg ikke har læst dem
alle, men mindst et nummer af TSS var om Riggers.

Ellers er der masser om Riggers i Rigger Black Book (SR1), Rigger 2 (SR2) og
Rigger 3 (SR3).

Lars